« ΤΟ ΝΕΟΠΑΓΑΝΙΣΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ ΚΑΙ Η ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ! | Ο βίος ενός μεγάλου,του Θαυματουργού Αγίου Νεκταρίου Αιγίνης »


ΤΟ ΡΕΙΚΙ ΚΑΙ Ο ΑΠΟΚΡΥΦΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΠΟΧΗΣ.ΠΡΟΣΟΧΗ!

(ΤΗΣ ΕΛΕΝΗΣ ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗ ΑΠΟ Alopsis.gr)

1. Η έννοια της θεραπείας

Έχετε σκεφτεί ποτέ πόση αλλοίωση υφίστανται οι γλωσσικοί όροι σήμερα; Πόσο έχουν απομακρυνθεί οι λέξεις από το περιεχόμενό τους; Πώς κατέληξε η λέξη θεραπεία να σημαίνει οτιδήποτε άλλο εκτός από έγκυρη, επιστημονική, ιατρική πράξη; Κάθε αμφιλεγόμενη πρακτική, κάθε παράλογη κι επικίνδυνη μέθοδος αποκαλείται σήμερα «θεραπεία». Οι μελετητές της Νέας Εποχής βέβαια έχουν από καιρό επισημάνει ότι η «θεραπεία» βρίσκεται στο κέντρο της Νέας Εποχής, της οποίας βασικό δόγμα είναι «μπορούμε να θεραπεύσουμε τον εαυτό μας, τους άλλους, την ανθρωπότητα, τον πλανήτη μας». Οι άνθρωποι της Νέας Εποχής αρέσκονται να αυτοαποκαλούνται «θεραπευτές», «φωτισμένοι», «ευλογημένες υπάρξεις», «εργάτες του φωτός». «Είμαι ένα με το φως. Είμαι γεμάτος με φως. Είμαι φωτισμένος από το φως. Είμαι το φως του κόσμου» [1]. Άνθρωποι που βιώνουν υποκειμενικές, παραπλανητικές εμπειρίες πραγματοποιούν πάμπολλες ψευδοθεραπείες, διακηρύσσοντας υπεροπτικά ότι συνεργάζονται «με το Θεό, τη θεότητα, τους Αγγέλους, την Ανώτερη Δύναμη, το Σύμπαν, την Ενέργεια κτλ για το καλό όλης της ανθρωπότητας». Άνθρωποι που κινούνται ταχύτατα μέσα από συγκεκριμένα, οργανωμένα δίκτυα για να προσελκύσουν πλήθος, συχνά απληροφόρητων οπαδών-θυμάτων.



2. Οι «ενεργειακές θεραπείες»

Ένα μεγάλο μέρος των θεραπειών της Νέας Εποχής που βρίσκονται σε άνθιση σήμερα ανήκουν στις λεγόμενες «ενεργειακές θεραπείες». Αυτές οι «θεραπείες» έχουν ως κέντρο την ενέργεια, όχι όμως την ενέργεια που αναγνωρίζει η Φυσική, η Χημεία ή η Βιολογία, αλλά μια υποθετική ή μεταφυσική ενέργεια η οποία δεν ανιχνεύεται επιστημονικά και η οποία δεν έχει καμία σχέση με τη μηχανική, τον ηλεκτρισμό ή τους πυρήνες των ατόμων [2]. Πρόκειται για μια νεοεποχίτικη ενέργεια, έξω από τα όρια οποιουδήποτε επιστημονικού ελέγχου, μελέτης ή μέτρησης, που γίνεται αντιληπτή μόνο από «θεραπευτές με ειδικές ικανότητες στο να ξεμπλοκάρουν, να εναρμονίζουν, να ενοποιούν, να συντονίζουν, να ευθυγραμμίζουν, να εξισορροπούν και να διοχετεύουν» [3] αυτήν την «ενέργεια» κι έτσι να «θεραπεύουν». Με απλά λόγια κάθε ασθένεια θεωρείται το αποτέλεσμα της διαταραχής αυτής της «συμπαντικής ή ζωτικής ενέργειας» [4] και οι ενεργειακές θεραπείες υποτίθεται ότι:

α) αυξάνουν τη διαθέσιμη ενέργεια για να χρησιμοποιηθεί για θεραπεία
β) διευκολύνουν την ομαλή ροή ενέργειας σε όλο το ενεργειακό πεδίο διαμέσου απομάκρυνσης των «μπλοκαρισμάτων»
γ) αλλάζουν την ποσότητα ή /και την ποιότητα της ενέργειας
δ) δημιουργούν μεγαλύτερη συμμετρία και ισορροπία στο ενεργειακό πεδίο ή / και
ε) αναδομούν το ενεργειακό πεδίο [5]

Ενδεικτικά αναφέρουμε κάποιες από τις πολύ διαδεδομένες σήμερα και στην Ελλάδα «ενεργειακές θεραπείες»: ομοιοπαθητική με τα «ενεργειακά» φάρμακά της [6], διάφορες βιοενεργειακές θεραπείες, βελονισμός και πιεσοθεραπεία (acupressure) [7], σιάτσου, τσι-κουνγκ (qi gong), τζορέι [8], ρεφλεξολογία, διάφορες θεραπείες της αύρας, αύρα-σώμα (Aura-Soma), κρανιοϊερή θεραπεία [9], αγιουρβέδα, ανθοθεραπεία (flower essence therapy) και θεραπεία μέσω (ανθο)ιαμάτων Μπαχ -τα συστατικά και ο τρόπος δράσης τους «εξηγούνται» μόνο μέσω «ενεργειακών» πάλι μεθόδων όπως η φωτογράφιση Κίρλιαν- χρωματοθεραπεία, κρυσταλλοθεραπεία, θεραπεία εξ αποστάσεως, αρωματοθεραπεία, πολάριτυ, θεραπεία ή εξισορρόπηση των τσάκρας [10], θεραπευτικό άγγιγμα, ρέικι και συναφείς μέθοδοι [11].


3. Το ρέικι και η ιστορία του

«Ρέικι, το άγγιγμα που θεραπεύει», «Φως, Ενέργεια και Αγάπη από το Σύμπαν τώρα κατευθείαν στα χέρια σας! Βιώστε τις δικές σας δυνατότητες χρήσης της κοσμικής ενέργειας και επεκτείνετε τις ικανότητές σας στον τομέα της αυτοβελτίωσης και της προσφοράς προς τους συνανθρώπους σας». Με αυτά τα λόγια μας καλούν να μάθουμε ρέικι δυο από τα πάμπολλα σχετικά διαφημιστικά φυλλάδια. Το ρέικι είναι όρος ιαπωνικής προέλευσης και σημαίνει «συμπαντική, ζωτική ενέργεια», «πνευματικά καθοδηγούμενη ζωτική ενέργεια», ή «θεϊκή Δύναμη» ("God-Power"). Ισχυρίζονται ότι «το Ρέικι είναι μια πανάρχαια ολιστική, ενεργειακή μέθοδος θεραπείας, μια ασφαλής, απλή και φυσική τεχνική μετάδοσης της συμπαντικής, ζωτικής ενέργειας μέσω του απαλού αγγίγματος των χεριών». «Είναι μια εναλλακτική, ολιστική θεραπεία για το σώμα, το νου και το πνεύμα του ανθρώπου». «Είναι ένα ολιστικό σύστημα φυσικής θεραπείας που αγγίζει όλα τα επίπεδα της ύπαρξης ...; τα οποία δουλεύονται ταυτόχρονα και τα ισορροπεί ...;Είναι η «ευφυής» κοσμική ενέργεια η οποία οδηγεί το πνεύμα στην εμπειρία της ολότητας, [επιφέρει] την αρμονία στην ψυχή, τη θεραπεία στο σώμα ...;Ελευθερώνει όλο το δυναμικό των ικανοτήτων, ιδιαιτεροτήτων και των χαρισμάτων μας ...;Αποτοξινώνει, καθαρίζει, εναρμονίζει». «Αφυπνίζει τις αυτοθεραπευτικές δυνάμεις του ατόμου, μειώνει ή εξαφανίζει τον πόνο, προσφέρει βαθιά χαλάρωση», «μας βοηθά να αγαπήσουμε τον εαυτό μας» ...; [12]. Γενικά, υποστηρίζουν ότι θεραπεύει όλες τις σωματικές και ψυχικές ασθένειες, «θεραπεύει ακόμα και τις σκέψεις και τα συναισθήματά μας», «καμία ασθένεια δεν αντιστέκεται στο Ρέικι» [13] εκτός αν ο ασθενής -λέει- αντιστέκεται στη θεραπεία [14] ή η ασθένεια πρέπει να παραμείνει για «καρμικούς λόγους» [15]!
Αλλού διαβάζουμε ότι «το ρέικι είναι πνευματικό μονοπάτι» [16], «είναι μία μέθοδος αυτοπραγμάτωσης». Και ότι «με τη βοήθεια της δύναμης του Ρέικι αποκτάμε τη δυνατότητα να ενώσουμε ουρανό και Γη»Ω ότι «είναι μια πρωτότυπη θεραπεία, που βασίζεται στην πνευματική δύναμη του σύμπαντοςΩ ότι «δεν μπορεί να συγκριθεί με κανένα άλλο πνευματικό μονοπάτι στον κόσμο» [17]! Πρόκειται -λέει- για «ιερή, θεραπευτική τέχνη» [18], «ιερή επιστήμη» την οποία μπορεί να ασκήσει «οποιοσδήποτε διακατέχεται από την επιθυμία να θεραπεύσει και να θεραπευτεί», αφού βέβαια πρώτα «εναρμονιστεί με την Συμπαντική Πηγή της Ενέργειας» [19] και γίνει «κανάλι μέσα από το οποίο διοχετεύεται η συμπαντική ζωτική ενέργεια».
Το παραδοσιακό ρέικι είναι γνωστό και ως «Ουσούι Ρέικι» ή «Φυσικό Θεραπευτικό Σύστημα Ουσούι» [20] διότι θεωρείται ότι ξανα-ανακαλύφθηκε στις αρχές του 20ου αιώνα από το βουδιστή Μικάο Ουσούι κατά τη διάρκεια μιας «εμπειρίας φώτισης» έπειτα από μια περίοδο νηστείας και διαλογισμού στο -ιερό για τους Βουδιστές- όρος Κουράμα [21]. Πολλές από τις πληροφορίες που κυκλοφόρησαν και διαδίδονται για τον Ουσούι και το κίνημά του χαρακτηρίζονται από υπερβολές και ιστορικές ανακρίβειες. Για παράδειγμα, ο Ουσούι, γνωστός ως «Dr Mikao Usui», δεν ήταν γιατρός [22], δεν υπήρξε ποτέ κοσμήτορας του Πανεπιστημίου, ούτε καν φοιτητής. Και, αντίθετα πάλι με όσα γράφτηκαν σε διάφορες βιογραφίες του, δεν ήταν Χριστιανός, ούτε είχε καμία σχέση με το Χριστιανισμό. «Οι φαινομενικά χριστιανικές πλευρές του ρέικι προστέθηκαν αργότερα στην Αμερική, για να γίνει το ρέικι ευκολότερα αποδεκτό στις χριστιανικές χώρες» [23]. Μάλιστα κάποιες πηγές αναφέρουν ότι ο εμπνευστής του ρέικι μετείχε σε αποκρυφιστική ομάδα που ασχολείτο με την παραψυχολογία και τον πνευματισμό [24].
Το ρέικι ως πνευματικό μονοπάτι «στηρίζεται από Γενεαλογία» [25], δηλαδή έχει «μυητική γραμμή». Λέγεται ότι ο Ουσούι μετέδωσε το ρέικι σε πολλούς και «έχρισε τον Τσουζίρο Χαγιάσι, αξιωματικό του ιαπωνικού πολεμικού ναυτικού, μέγα δάσκαλο του ρέικι ...;Ήταν εκείνος που έφερε το ρέικι από την Ιαπωνία στις Ηνωμένες Πολιτείες» [26] μυώντας την Χ. Τακάτα, η οποία με τη σειρά της έχρισε διάδοχό της την εγγονή της Φύλλις Φουρουμότο [27] κι έτσι το ρέικι εξαπλώθηκε στη Δύση. Σήμερα το ρέικι έχει εξελιχθεί σε πάρα πολλά είδη: αγγελικό ρέικι, καρούνα ρέικι, κόμυο ρέικι, θιβετιανό ρέικι, ζεν ρέικι, κουνταλίνι ρέικι, SKHM (σεκέμ-σεϊσίμ), λαϊτάριαν ρέικι, μερκάμπα, σαμπάλλα, θεραπεία ανάληψης, χρυσό ρέικι, κάρσα-τέι, αμ-λα, DNA ρέικι, κρυσταλλικό ρέικι, ρέικι Ανώτερου Εαυτού, ρέικι δελφινιών, καμπάλα ρέικι, dream ρέικι, μέρλαϊτ ρέικι, ψυχοθεραπευτικό ρέικι κ.α. που συνυπάρχουν με πλήθος νέων ενεργειακών συστημάτων όπως SRT (θεραπεία πνευματικής απόκρισης), θεραπεία ολικής συνειδητότητας, EMF (εξισορρόπηση ηλεκτρομαγνητικού πεδίου), Aura-Soma, ενεργειακή ψυχολογία, συστημική αναπαράσταση κτλ.


4. Οι μυήσεις

Το ρέικι, όπως και πολλές άλλες ενεργειακές θεραπείες, περιλαμβάνει «συντονισμούς» (attunements) [28]. Οι «συντονισμοί» που γίνονται κατά τη διάρκεια μυήσεων «έχουν στόχο να ανοίξουν το μαθητευόμενο σε θεραπευτικές ενέργειες, να αυξήσουν την ευθυγράμμιση με τον 'παγκόσμιο νου' και να κάνουν το άγγιγμα πιο ισχυρό» [29]. «Αυτό που κάνει κάποιον ικανό να δίνει Reiki είναι οι μυήσεις. Αυτές είναι η καρδιά μιας τάξης Reiki» [30]. Με τις μυήσεις που γίνονται από έναν μυημένο Δάσκαλο (Master) ο άνθρωπος «γίνεται ένας δίαυλος, ένα κανάλι, ένα πέρασμα για τη συμπαντική ζωτική ενέργεια» [31]. «Στο Reiki δεν μαθαίνουμε διανοητικά. Στο Reiki 'γινόμαστε'. Γινόμαστε Reiki μέσα από τις μυήσεις» [32].
Στον Πρώτο Βαθμό γίνονται 4 μυήσεις στον μαθητευόμενο «για να συνδεθεί με την πηγή του ρέικι», «για ν' ανοίξουν τα εσωτερικά θεραπευτικά κανάλια και να γίνει δέκτης του Reiki» [33]. Όσοι γνωρίζουν από αποκρυφισμό ή έχουν αγιοπνευματική διάκριση εύκολα κατανοούν ότι αυτό δεν είναι τίποτα άλλο από άνοιγμα σε δαιμονική ενέργεια και σύνδεση με κάποια δαιμονική πηγή. Πράγματι, κατά τη διάρκεια της μύησης μερικοί «βλέπουν το Ρέικι σαν χρώμα ...;Άλλοι πάλι ακούν ήχους ή βλέπουν διάφορες εικόνες» [34]. Άλλοι ένιωσαν μια «μαύρη ενέργεια» [35] κτλ. «Από την 1η κιόλας μύηση νιώθεις πως το Reiki αρχίζει να κυλάει μέσα σου» [36]. Η τέταρτη μύηση σε σφραγίζει ώστε το Reiki να παραμείνει για πάντα μαζί σου [37]. Δευτερευόντως, οι μαθητές μαθαίνουν κάποιες βασικές θεωρίες, τις θέσεις των χεριών και κάποιες βασικές αποκρυφιστικές τεχνικές. Οι 21 ημέρες μετά τη μύηση θεωρούνται «ιερές» και ο νεομυημένος λαβαίνει συμβουλές πώς θα εμβαθύνει στις μυήσεις. Διότι βεβαίως «δεν αλλάζετε το σύστημα για να σας ταιριάξει. Αλλάζετε τους εαυτούς σας για να ταιριάξετε στο σύστημα» [38].
Αρκετοί, λίγο αργότερα, προχωρούν και στο Δεύτερο Βαθμό, ο οποίος περιλαμβάνει άλλες 3 μυήσεις και 3 «μυστικά, ιερά σύμβολα»: το Σύμβολο της Δύναμης, το Σύμβολο Συναισθηματικής και Νοητικής Θεραπείας και το Σύμβολο Θεραπείας Απόντα» [39]. Τώρα ανοίγονται περισσότερο και κατευθύνουν την «ενέργεια» σε καταστάσεις και σε απόντες. Συνήθως στο Δεύτερο Βαθμό αρχίζουν να συνειδητοποιούν την ύπαρξη πνευμάτων-οδηγών «που συμμετέχουν σε κάθε θεραπεία ρέικι» [40]. Στο Δεύτερο Βαθμό «μαθαίνουν για πνεύματα-οδηγούς και πώς να επικοινωνούν μαζί τους και να τα χρησιμοποιούν στις θεραπείες τους» [41]. Κάποια κέντρα, όπως το «Διεθνές Κέντρο Εκπαίδευσης στο Ρέικι» [42], διδάσκουν ευθέως ότι «Άγγελοι, οντότητες φωτός και πνεύματα-οδηγοί του Ρέικι (Reiki spirit guides) ...;διατίθενται να σας βοηθήσουν ...;Όσο πιο πολύ ανοιχτείτε στην πραγματική φύση του Ρέικι ...;.τόσο περισσότερο μπορούν να σας βοηθήσουν τα πνεύματα-οδηγοί του Ρέικι ...;Μπορούν να σας βοηθήσουν να αναπτύξετε την πρακτική σας, κατευθύνοντας πελάτες σε σας και βοηθώντας στις θεραπείες» [43]. Κάποιοι Masters ονομάζουν το ρέικι μορφή τσάννελινγκ [44] και περιγράφουν πώς τα πνεύματα τους καθοδηγούν την ώρα που δίνουν «θεραπείες» ρέικι. Και πώς τους φέρνουν σε επαφή με διαφόρων ειδών «θεραπευτικές ενέργειες» [45]. Όμως «το πρόβλημα είναι ότι τα πνεύματα του τσάννελινγκ που ισχυρίζονται ότι είναι οντότητες γεμάτες φως, σοφία και αγάπη ή άγγελοι σταλμένοι από το Θεό είναι πνεύματα που ψεύδονται και τα οποία η Γραφή αναγνωρίζει ως δαίμονες» [46].
Στη συνέχεια για κάποιους ακολουθεί και ο Τρίτος Βαθμός, ο Βαθμός του Μaster (Δασκάλου). Οι κάτοχοί του μπορούν να μυούν τους άλλους. Εδώ τα πράγματα προχωρούν πάρα πολύ, καθώς ο βαθμός αυτός περιλαμβάνει μία επιπλέον μύηση και το τέταρτο Σύμβολο, το Σύμβολο του Μaster, το οποίο «μας συντονίζει με τον Εσωτερικό ή Ανώτερο Εαυτό, τον Θείο Εαυτό μας και μας ενώνει με την πηγή του Ρέικι» [47]. Το Σύμβολο του Μaster λειτουργεί ξεκάθαρα σε επίπεδο πνευμάτων. Στον Τρίτο Βαθμό οι Δάσκαλοι «εκχωρούν τον πλήρη έλεγχο των θεραπειών στα πνεύματα-οδηγούς τους» [48], τα οποία «διευθύνουν όλα τα τεκταινόμενα» [49].


5. Ο τρόπος «θεραπείας»

Ο «θεραπευτής» βάζει τον ασθενή να ξαπλώσει, καλώντας τον να κλείσει τα μάτια. Τα ρούχα ή τυχόν γύψος δεν χρειάζεται να βγουν «γιατί το Reiki διαπερνά τα πάντα» [50]. Το ρολόι όμως πρέπει να βγει «επειδή η μπαταρία εκπέμπει δονήσεις που μπορούν να ενοχλήσουν τις δονήσεις του Ρέικι»! [51].  Ο «θεραπευτής» αρχίζει να διαλογίζεται χρησιμοποιώντας το «διαλογισμό Γκασό», μια παραδοσιακή, Ιαπωνική τεχνική Ρέικι που δίδασκε ο Ουσούι. Στη συνέχεια εφαρμόζει την τεχνική «ρέιτζι» με την οποία «συνδέεται (επικοινωνεί) με την συμπαντική ενεργειακή πηγή» και επικαλείται «τη δύναμη του Ρέικι», της οποίας γίνεται «όργανο». Κατόπιν ξεκινά τη «θεραπεία» προσπαθώντας, διαμέσου αναπνευστικών τεχνικών «καθαρισμού του πνεύματος», να παραμείνει σε κατάσταση διαλογισμού [52].
Η «θεραπεία» ή «ατομική συνεδρία», η οποία διαρκεί από 45-90 λεπτά, γίνεται με «επίθεση χειρών» του «θεραπευτή» σε συγκεκριμένες θέσεις στο σώμα. «Τα χέρια τοποθετούνται σε 12 ή και περισσότερες θέσεις που αντιστοιχούν στα κυριότερα τσάκρα του σώματος» [53]. Τσάκρα(ς) είναι τα υποθετικά κέντρα πνευματικής ενέργειας στο σώμα, σύμφωνα με τις ανατολικές θρησκείες. Η μεταφυσική υπόθεση είναι η εξής: «τα 7 τσάκρας συγκεντρώνουν την αιθερική (subtle) ενέργεια, τη μετασχηματίζουν και την παρέχουν στα αντίστοιχα όργανα και μέρη του σώματος. Όταν χρησιμοποιούνται οι τεχνικές του Ρέικι ...;διοχετεύεται η Συμπαντική Ζωτική Ενέργεια διαμέσου των διαφόρων τσάκρας, για να επέλθει αρμονία στη λειτουργία των τσάκρας» [54], πράγμα που θεωρείται ταυτόσημο με την υγεία. Στην πορεία αυτή ο «θεραπευτής» οραματίζεται, ζωγραφίζει ή τοποθετεί στα πάσχοντα σημεία ενεργοποιημένα σύμβολα, τα οποία του δόθηκαν κατά τις μυήσεις του [55]. Συνήθως παραμένει 3-5 λεπτά σε κάθε σημείο, εκτός και αν «καθοδηγηθεί διαφορετικά». «Το Ρέικι είναι μια πολύ σοφή ενέργεια. Πάει εκεί που την χρειάζεται κανείς» [56]. Κι έτσι διαμέσου της «επίθεσης των χειρών» και της «θεραπείας των τσάκρας» θεραπεύονται δήθεν όλες οι σωματικές και ψυχικές παθήσεις, γίνεται αυτοθεραπεία, θεραπεύονται απόντες, ζώα, φυτά, πράγματα, καταστάσεις, το παρελθόν, φορτίζονται μπαταρίες, απαλλάσσεται ο υπολογιστής από ιούς κτλ. [57] Και η «συνεδρία» κλείνει αφού ο «θεραπευτής» ευχαριστήσει το Ρέικι [58].
Στο τέλος της θεραπείας ο δέκτης (ασθενής) πληροφορείται πως «ίσως νιώσει πιο άσχημα μετά τις πρώτες Reiki-θεραπείες» και πράγματι μπορεί ο ασθενής να παρουσιάσει συναισθηματικά ξεσπάσματα και λοιπές αντιδράσεις που του λένε ότι είναι «αυτοθεραπευτικές αντιδράσεις» [59]. Όμως από τις μελέτες (ψυχιάτρων, ψυχολόγων, θεολόγων) και τις προσωπικές μαρτυρίες συνάγει κανείς το συμπέρασμα ότι πρόκειται για συνακόλουθα ψυχολογικά ή/και συναισθηματικά προβλήματα αντίστοιχα με αυτά που προκύπτουν από το διαλογισμό [60].

 
6. Η προώθηση του ρέικι

Το ρέικι ήρθε στην Ελλάδα τα τελευταία 15-20 χρόνια. Το 1994 δεν υπήρχε κανένα βιβλίο για το ρέικι στα Ελληνικά, σήμερα κυκλοφορούν ευρέως τουλάχιστον 20 σχετικά βιβλία στα Ελληνικά. Ένα από αυτά απευθύνεται στα παιδιά και με πολύ ελκυστικό τρόπο τα εισάγει στο ρέικι και τις τεχνικές του. Παροτρύνει τα παιδιά να βρουν ένα δάσκαλο για «να σας μυήσει στον 1ο βαθμό και να σας δείξει τον τρόπο που θα χρησιμοποιείτε το ρέικι» [61]. Το βιβλίο αυτό ήρθε -λέει- «να καλύψει την ανάγκη να έχει η καινούρια γενιά των πνευματικών παιδιών, που έχουν ονομαστεί 'ίντιγκο', 'κρυστάλλινα', 'ουράνιο τόξο' ή 'παιδιά του νέου αιώνα', τα δικά της βιβλία» [62]. Μέσα από τις χαρούμενες, πολύχρωμες σελίδες του βιβλίου τα παιδιά διδάσκονται πώς να δίνουν ρέικι και μαθαίνουν ότι το ρέικι τα «βοηθά» να ηρεμήσουν, να διώξουν τα νεύρα, να απαλλαγούν από το άγχος των εξετάσεων, να ξεκουράσουν το μυαλό τους από το διάβασμα, να συγκεντρωθούν, να απαλύνουν τον πόνο, να έχουν καλύτερη υγεία, να επικοινωνούν καλύτερα με τους άλλους, να νιώσουν πιο κοντά στον φύλακα άγγελό τους ...; [63]. Τα προγράμματα ρέικι για παιδιά, που ήδη λειτουργούν εδώ και χρόνια στο εξωτερικό, έχουν έρθει και στην πατρίδα μας. Μεγάλο ιδιωτικό σχολείο στην Αττική διαφήμιζε πέρσι προγράμματα ρέικι για παιδιά και εφήβους. Έλληνες ρέικι μάστερς έχουν βρει τρόπους, μαζί με θεατρικό παιχνίδι, ζωγραφική, κολλάζ κτλ., να κάνουν μυήσεις και στα παιδιά. Οι μυήσεις γίνονται συνήθως από την ηλικία των 7 ετών. Άλλος μάστερ του αγγελικού ρέικι, «θεραπευτικός σύμβουλος» Aura-Soma και ειδικός στο τσάννελινγκ, διοργανώνει σε διάφορες πόλεις της Ελλάδας (σε σχολεία, σχολές, πολιτιστικούς συλλόγους κτλ) εργαστήρια για παιδιά με τίτλο «Το Ουράνιο Τόξο: ΄Ένα Μαγικό Κλειδί στη Ζωή μας». Τα εργαστήρια απευθύνονται σε παιδιά από 6 ετών, ενώ γίνονται και αντίστοιχα εργαστήρια για γονείς, δασκάλους, θεραπευτές κτλ.
Το Μάιο του 2006 ήρθε στην Αθήνα και ο βουδιστής δάσκαλος Χυακούτεν Ιναμότο, για να μας διδάξει το Ιαπωνικό σύστημα Κόμυο Ρέικι. Ο βουδιστής δάσκαλος με ειλικρίνεια δήλωσε ότι «ο πραγματικός σκοπός του Ρέικι είναι η φώτιση ή η αφύπνιση» [64]. Εν ολίγοις, η Ελλάδα του 2007 έχει γεμίσει από «θεραπευτές» ρέικι και συναφών πρακτικών. Κάποιοι από αυτούς λειτουργούν ως ανεξάρτητοι δάσκαλοι, αλλά οι περισσότεροι είναι συνασπισμένοι σε δίκτυα, όπως το «Δίκτυο Θεραπευτών-Συμβούλων Αυτοβελτίωσης» στο οποίο μετέχουν δάσκαλοι/εναλλακτικοί θεραπευτές ρέικι, γιόγκα, αγιουρβέδα, αρωματοθεραπείας, ανθοθεραπείας, Aura-Soma, βελονισμού, σιάτσου, ρεφλεξολογίας, ομοιοπαθητικής, ιριδολογίας, κρανιοϊερής θεραπείας, πολεμικών τεχνών, εναλλακτικών ψυχοθεραπειών κτλ. Για να σταθούν και να επεκταθούν, υποστηρίζονται από συλλόγους και ομοσπονδίες ολιστικών θεραπευτών και κατοχυρώνονται νομικά με διαφόρους τρόπους όπως «ο Σύνδεσμος για το Δικαίωμα στην Επιλογή της Θεραπευτικής Αγωγής». Επιπλέον, έχουν ιδρυθεί και στη χώρα μας «ανοιχτά πανεπιστήμια» και «σχολές» του ρέικι και λοιπών ψευδοθεραπειών. Ταυτόχρονα αυξάνονται τα πολυάριθμα «συνέδρια, σεμινάρια, εργαστήρια» «αυτοβελτίωσης, αυτοθεραπείας, θεραπείας του πλανήτη», οι εναλλακτικές διακοπές ρέικι κτλ σε διάφορα νησιά. Τον Αύγουστο του 2006 έγινε στη Χαβάη το «24ο Παγκόσμιο Συνέδριο Πνευματικής Αφύπνισης» και τον Αύγουστο του 2007 έγινε στην Ελλάδα το «3ο Φεστιβάλ Πνευματικής Αφύπνισης» που διοργανώνεται για τρίτη χρονιά από το Angels House University, «ανοικτό Πανεπιστήμιο που ιδρύθηκε υπό την καθοδήγηση των Αναληφθέντων Δασκάλων και του Αγγελικού Βασιλείου» (!) για να εκπαιδεύσει στο αγγελικό ρέικι και όχι μόνο, με σεμινάρια και μυητικά ταξίδια. Επίσης έχουν ήδη γίνει τα δύο Πρώτα Πανελλήνια Φεστιβάλ ρέικι στην Αθήνα.
Να τονιστεί ότι η προώθηση του ρέικι γίνεται μέσω διεθνών ενώσεων και δικτύων που έχουν μέλη σε πολλές χώρες της Ευρώπης, Αμερικής και Αυστραλίας. Ενδεικτικά αναφέρουμε τα εξής, σε κάποια από τα οποία μετέχουν και Έλληνες «θεραπευτές»: Δίκτυο του ρέικι (σε 26 χώρες) [65], Σύνδεσμος Ρέικι, Αμερικανική Διεθνής Ένωση Ρέικι (με περισσότερα από 10.000 μέλη παγκοσμίως) [66], Διεθνής Ένωση Ρέικι, Διεθνής Ένωση Επαγγελματιών Ρέικι (με χιλιάδες μέλη σε 50 χώρες) [67], Παγκόσμια Ένωση Ρέικι, Διεθνής ΄Ενωση Φυσικών Θεραπευτών, Διεθνής Ένωση ατόμων που κάνουν «συντονισμούς», Δίκτυο Θεραπείας από Απόσταση κ.α.


7. Συνέπειες και κίνδυνοι

Ίσως οι λιγότερο σημαντικές συνέπειες να είναι οι οικονομικές. Εδώ δεν ισχύει το «δωρεάν ελάβετε, δωρεάν δότε». Μία «συνεδρία» ρέικι κοστίζει από 45-65 ευρώ. Η μύηση στον Πρώτο Βαθμό κοστίζει 200-250 ευρώ, η μύηση στο Δεύτερο Βαθμό 400-500 ευρώ, ενώ η μύηση στον Τρίτο Βαθμό μπορεί να φτάσει μέχρι 3.000 ευρώ. Ο αντίστοιχος βαθμός στην Αμερική ανέρχεται σε 10.000 δολάρια. Δίδονται άραγε αποδείξεις; Και τι λέει ο νόμος για τη θεραπεία από απόσταση; Η συμβουλή πάντως κάποιων δασκάλων είναι να ονομάζεται το ρέικι «τεχνική χαλάρωσης», ώστε έτσι να αποφεύγονται τα μπλεξίματα με το νόμο [68]. Τι λέει ο νόμος για την αγυρτεία; Πώς κάποιοι τολμούν να ονομάζουν το ρέικι «ενεργειακή ιατρική» ή «θεραπεία»; Πόσο θεραπεία μπορεί να είναι μία μέθοδος που «δε χρησιμοποιεί ούτε φάρμακα, ούτε εργαλεία»; «Χρησιμοποιεί μόνο το κοίταγμα, το φύσημα, το χάιδεμα, τα (ελαφρά) χτυπήματα και το άγγιγμα. Αυτό θεραπεύει τις ασθένειες.» [69]. Τι συνέπειες θα υπάρξουν αν ο ασθενής πιστέψει ότι το ρέικι θεραπεύει όλα αυτά που λέει, για παρά-δειγμα «αιμορραγίες, καρδιακές παθήσεις, επιληψίες, πνευμονίες, διαβήτη, ηπατίτιδες, καρκίνους κτλ» [70]; Η καθυστέρηση της ιατρικής διάγνωσης και της ιατρικής παρέμβασης συχνά στοιχίζει ζωές.
Αν εξαιρέσει κανείς τις περιπτώσεις απάτης, δηλαδή όταν λένε ότι κάνουν ρέικι ενώ στην πραγματικότητα δεν ασκούν ρέικι, οι υπόλοιπες κρύβουν σοβαρούς πνευματικούς κινδύνους. Είναι οι τρομεροί κίνδυνοι από το άνοιγμα στον αποκρυφισμό. Γράφει η πρώην θεραπεύτρια ρέικι Marcia Montenegro : «Η μύηση και η μυστικότητα είναι τεκμήριο απόκρυφων συστημάτων. Η πίστη στην επίκληση, έλεγχο, χειραγώγηση ή διοχέτευση μιας αόρατης ενέργειας που δεν μπορεί να μετρηθεί ή να ανιχνευτεί επιστημονικά και για την οποία δεν υπάρχει καμιά βιολογική ή άλλη απόδειξη είναι άλλο ένα κλασικό σήμα κατατεθέν του αποκρυφισμού ...;Το Ρέικι έχει τα χαρακτηριστικά μιας αποκρυφιστικής πρακτικής» [71]. Ο ερευνητής Elliot Miller δηλώνει ότι «δεν βρίσκουμε κανέναν σοβαρό λόγο να πιστέψουμε ότι η ενέργεια της ενεργειακής ιατρικής είναι υλική και επιστημονική, αλλά πολλούς λόγους να υποπτευόμαστε έντονα ότι, αν πράγματι υπάρχει (και πιστεύω ότι υπάρχει), είναι υπερφυσική και δαιμονική ...;Αυτή η ενέργεια είναι αναπόσπαστο μέρος του αποκρυφισμού- όπου εμφανίζεται το απόκρυφο, είναι παρούσα, όπου είναι παρούσα, το απόκρυφο αναπόφευκτα θα εμφανιστεί ...;Ο κίνδυνος, συνεπώς, είναι μεγάλος να μην μπορεί να χρησιμοποιηθεί, χωρίς ο χρήστης να γίνει ο χρησιμοποιούμενος (δηλαδή πιόνι και θύμα δαιμονικών δυνάμεων και εξαπάτησης)» [72]. Έχουμε, λοιπόν, να κάνουμε με μια δαιμονική ενέργεια η οποία χρησιμοποιεί το «θεραπευτή» και η οποία σαφέστατα επηρεάζει και τον δέκτη, γιατί στη «θεραπεία» συμμετέχουν ενεργά και οι δύο [73]. Σιγά-σιγά καταλαβαίνει κανείς ότι πίσω από αυτή την ενέργεια κρύβονται διάφορα πνεύματα-οδηγοί τα οποία είναι παρόντα και καθοδηγούν τις μυήσεις και τις θεραπείες [74]. Η Laurelle Gaia, διευθύντρια του τμήματος εκπαίδευσης δασκάλων στο «Διεθνές Κέντρο Εκπαίδευσης στο Ρέικι», αποκαλύπτει: «Όταν χρειάζομαι καθοδήγηση ...;επικαλούμαι το σύμβολο θεραπείας από απόσταση και ζητώ να με βοηθήσει η ενέργεια του Ρέικι να συνδεθώ με τους οδηγούς μου. Όταν αισθανθώ την ενέργεια να ρέει, ρωτώ μια συγκεκριμένη ερώτηση, μένω πολύ ήσυχη και προσέχω αυτά που ακούω. Δεν ακούω συνήθως φωνές, αλλά τις ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ...; Κάνοντας θεραπείες Ρέικι όταν βρίσκω μια περιοχή του σώματος που έχει ένα μπλοκάρισμα και αισθάνομαι ότι χρειαζόμαστε περισσότερες πληροφορίες, χρησιμοποιώ την ίδια διαδικασία σύνδεσης με τους οδηγούς μου για να λάβω μια συγκεκριμένη απάντηση» [75]. Κάποιοι μελετητές χαρακτηρίζουν το ρέικι «θεραπευτική μαγεία», μαγεία δηλαδή που χρησιμοποιεί ως προκάλυμμα τη θεραπεία και σύμφωνα με τον μακαριστό π. Αντώνιο Αλεβιζόπουλο: ο «θεραπευτής» Reiki, Johrei κτλ είναι «είδος μέντιουμ, το 'κανάλι' που χρησιμοποιούν τα πνεύματα για τις 'θεραπείες'» [76].
Το πρόβλημα είναι ότι η δαιμονική φύση αυτής της ενέργειας ή η δαιμονική ταυτότητα των πνευμάτων συνήθως δε γίνεται αντιληπτή, αφού η πονηρία των δαιμόνων ξεπερνά κάθε δική μας εξυπνάδα ή πονηριά. Γι' αυτό, και επειδή μερικές φορές μπορεί να φαίνεται ότι γίνεται κάποια θεραπεία, οι άνθρωποι πιστεύουν ή νιώθουν ότι η «πανίσχυρη, θεραπευτική ενέργεια» είναι καλή ή θεϊκή. «Το Ρέικι είναι για μένα ο Θεός που τον νιώθω μέσα μου», «το ρέικι είναι ο Θεός που διαπερνάει το σώμα μας» [77], «το ρέικι δεν μπορεί να κάνει κανένα κακό» κτλ. Έτσι λοιπόν, αντί να φύγουν μακριά από τα πνεύματα, εξαπατώνται από αυτά, τυφλώνονται και τους δίνουν την εμπιστοσύνη τους [78], οπότε τα πνεύματα αποκτούν εξουσία πάνω τους. Αυτό συμβαίνει βέβαια μόνο όταν ο άνθρωπος ανοιχτεί στο απόκρυφο και γι' αυτό η Γραφή επανειλημμένως προειδοποιεί να μην έχουμε οποιαδήποτε ανάμιξη με τον αποκρυφισμό.

Οι κίνδυνοι μπορούν να συνοψιστούν ως εξής:

Α) πνευματική εξαπάτηση, υποδούλωση και εξάρτηση από τα πνεύματα [79]. Ο Θεός υποβιβάζεται σε μία ενέργεια, μια απρόσωπη δύναμη, χειραγωγίσιμη δήθεν με αποκρυφιστικές τεχνικές, για να επιτευχθούν οι θεραπευτικοί στόχοι. Η αφύπνιση κάθε αποκρυφιστικής ενέργειας φέρνει σε επαφή με «δαιμονικές οντότητες που στόχο έχουν την πνευματική εξαπάτηση και την κατοχή» [80].

Β) απεμπόληση της χριστιανικής ιδιότητας Παρότι τονίζεται ότι το ρέικι «απευθύνεται σε ανθρώπους κάθε θρησκείας και δόγματος», ότι «δεν αντίκειται στο Χριστιανισμό» [81] και παρότι στο εξωτερικό γίνονται προσπάθειες να διαδοθεί το κίνημα των «χριστιανών θεραπευτών ρέικι», το ρέικι και ο Χριστιανισμός είναι εντελώς ασυμβίβαστα μεταξύ τους και όποιος προσφεύγει στο ρέικι απεμπολεί τη χριστιανική του ιδιότητα. Οι μυήσεις και τα σύμβολα σφραγίζουν τους ανθρώπους του ρέικι και «έστω και εν αγνοία του να σφραγισθεί κάποιος», έλεγε ο γέροντας Παΐσιος, «χάνει τη θεία χάρη και δέχεται τη δαιμονική ενέργεια» [82]. Όσοι μυήθηκαν στο ρέικι προφανώς απαρνήθηκαν το Βάπτισμα στο οποίο είχαν σφραγισθεί με το Άγιο Πνεύμα [83]. Επιπλέον, οι εμπειρίες από το πνεύμα της πλάνης, η οίηση της δήθεν θεραπείας -«όπως ο Χριστός», λένε- χωρίς να τους έχει δοθεί εξουσία από το Χριστό, όλα αυτά συγκρούονται με το χριστιανικό πνεύμα. Επίσης, οι τεχνικές υποκαθιστούν το χριστιανικό αγώνα και τα Μυστήρια. Καθαρίζοντας -λένε- τα τσάκρας αποκτάς κάθαρση. Αγγίζοντας το τσάκρα της καρδιάς ενισχύεται η αγάπη [84]. Εισπνέεις -λένε- αγάπη και εκπνέεις συγχώρεση. «Όταν το τσάκρα της καρδιάς είναι ανοιχτό μπορείς να αισθάνεσαι αγάπη χωρίς όρους. Μπορείς να συγχωρείς». «Με τη βοήθεια του Δεύτερου Βαθμού του Ρέικι, ζήτησα συγνώμη απ' όλα εκείνα τα πλάσματα για τα λάθη και τις ανοησίες που είχα διαπράξει εις βάρος τους: πρώτα σχημάτισα το σύμβολο της θεραπείας από απόσταση, αναφέροντας το όνομα του προσώπου που είχα βλάψει ...;μετά ζήτησα συγχώρεση στέλνοντας το σύμβολο της νοητικής θεραπείας, και τέλος έκλεισα τη διαδικασία με το σύμβολο της δύναμης» [85]. Τι σχέση έχουν αυτά με την ταπείνωση, τον αγώνα για την κάθαρση των παθών και το Μυστήριο της μετανοίας;

Γ) ασθένειες, συναισθηματικές και ψυχικές διαταραχές, παραφροσύνη, δαιμονοληψία Η επικοινωνία με τα πνεύματα επιφέρει: επιπτώσεις στη σωματική και ψυχική υγεία, όπως σωματικά προβλήματα και ψυχικές ασθένειες, επιθέσεις πνευμάτων, συναισθηματικά μαρτύρια, πρόωρους θανάτους και αυτοκτονίες [86]. Ο Dr Kurt Koch, ο οποίος ασχολείται εδώ και 45 χρόνια με τα θύματα του αποκρυφισμού, τονίζει ότι έχει συναντήσει «πολυάριθμες περιπτώσεις αυτοκτονιών, μοιραίων δυστυχημάτων και παραφροσύνης ανάμεσα σε όσους ασκούν τον αποκρυφισμό» [87]. Επίσης, κάποιοι υποστηρίζουν ότι στις ψευδοθεραπείες η ασθένεια μεταφέρεται από το σωματικό στο συναισθηματικό ή πνευματικό επίπεδο. Δεν είναι λίγοι εκείνοι που ανέπτυξαν συναισθηματικές διαταραχές ή παρουσίασαν αλλαγές στην προσωπικότητα που έφτασαν μέχρι την τρέλα και το δαιμονισμό. Όπου υπάρχει δαιμονοληψία, συνήθως υπάρχει και παρελθόν αποκρυφισμού [88]. Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση κυρίας που γνώρισε και άρχισε να εξασκεί το ρέικι ώσπου μια μέρα είχε την τρομακτική -όπως την ομολογεί η ίδια- εμπειρία 35 διαφορετικών πνευμάτων. Ο δάσκαλός της την καθησύχασε: «Αυτό είναι υπέροχο, Jill. Έχεις επιλεγεί από τα πνεύματα θεραπείας του ρέικι. Θα είναι οι σύντροφοί σου για πάντα τώρα» [89].
Οι αποκρυφιστές και τα θύματά τους συχνά καταλήγουν σε ψυχιατρικά ιδρύματα [90]. Χριστιανοί ψυχίατροι υποστηρίζουν ότι σε περιοχές όπου εξασκείται ευρέως ο αποκρυφισμός κάποιες φορές πάνω από τους μισούς τροφίμους των ψυχιατρικών κλινικών υποφέρουν από τυραννία του αποκρυφισμού και όχι από ψυχική πάθηση [91]. Σύμφωνα με σοβαρούς μελετητές «παρατεταμένες δραστηριότητες με πνευματιστικές δυνάμεις οδηγούν σε συμπτώματα σχιζοφρένειας, γνωστά ως πνευματιστική ή μεντιουμιστική ψύχωση» [92]. Φαίνεται έχουν δίκιο οι δάσκαλοι του ρέικι όταν λένε ότι το ρέικι αγγίζει το πνεύμα -μόνο που δεν το αγγίζει θεραπευτικά, όπως λένε.
Κλείνοντας, παραθέτω τα ίδια τα λόγια ενός -από εικοσαετίας- ρέικι μάστερ: «υπάρχουν άνθρωποι που έχουν οδηγηθεί στα φρενοκομεία από το ρέικι».
Τελικά, μήπως θα πρέπει να προβληματιστούμε για το πού μας οδηγούν όλες αυτές οι νέες «θεραπείες»; Από πού ξεκινούν και πού καταλήγουν; Αν δεν το κάνουμε για μας, ας το κάνουμε τουλάχιστον για χάρη των παιδιών μας.



Σημειώσεις:

1 σε διάφορες ιστοσελίδες στο Διαδίκτυο και Mόller Brigitte & Gόnther Horst, Θεραπευτικά Χέρια, Δίδυμοι, 1995, σελ. 164
2 Carroll R.T., The Skeptic's Dictionary, Wiley, 2003, σελ. 119
3 ένθ. ανωτέρω
4 γνωστής και ως : παγκόσμια ενέργεια, ενέργεια ζωής, κι, τσι, πράνα, κουνταλίνι, βιονέργεια, οργόνη, φοχάτ, ντόσα, αιθερική ενέργεια, το Μεγάλο Πνεύμα κτλ
5 www.heartofhealing.net/about/ABCs.html
6 The Skeptic's Dictionary, σελ. 119 & Raso Jack, Alternative Healthcare - Α Comprehensive Guide, Prometheus Books, 1994, κεφ. 3
7 www.irishwolfhounds.org/energy.htm
8 www.naturesbridge.com/glossary.html
9 Carroll R.T., The Skeptic's Dictionary, σελ. 328, 41-43, 85
10 Raso Jack, Dictionary of Metaphysical Healthcare, Georgia Council Against Health Frauds, 1998.
11 http://altmedicine.allinfo-about.com/glossary/defenergy.html
12 Τα ανωτέρω στοιχεία έχουν ληφθεί με ακρίβεια από διάφορα διαφημιστικά φυλλάδια και ιστοσελίδες
13 Λουίγερινκ Άριε, Ρέικι Φυσική και Πνευματική Θεραπεία, Πύρινος Κόσμος, 1998, σελ. 17
14 ένθ. ανωτ.
15 Στεφανίδου Μαρίνα, Το φως του ρέικι, Πύρ. Κόσμος, 2000,σελ. 38 & Petter Frank, Η φωτιά του ρέικι, Διόπτρα, 2001, 81
16 Λουκίδου Θάλεια, Reiki, Πύρινος Κόσμος, 2000, σελ. 96.
17 Petter Frank Arjava, Ρέικι Η κληρονομιά του Dr. Usui, Διόπτρα 2001, σελ. 11,13, 16.
18 www.worldreikiassociation.org
19 από σχετικό φυλλάδιο
20 αρχικά ονομάστηκε «πνευματική ιατρική», κατόπιν «Usui-do» (δηλ. πνευματικό μονοπάτι), και έπειτα Usui Reiki Ryoho
21 Κοντά στην πόλη Κιότο της Ιαπωνίας 22 http://homepage3.nifty.com/GendaiReiki/mythsandfacts.html
23 Petter Frank Arjava, Η φωτιά του ρέικι, σελ.27-28
24 www.esatclear.ie/~dialogueireland/reiki01.htm
25 Λουκίδου Θάλεια, Reiki, σελ. 64
26 Petter Frank Arjava, Η φωτιά του ρέικι, σελ. 29
27 Petter Frank Arjava, Η φωτιά του ρέικι σελ. 30.
28 Ο «συντονισμός» είναι μια αποκρυφιστική διαδικασία μεταφοράς «ενέργειας» από το δάσκαλο στο μαθητή.
29 www.heartofhealing.net/about/Types.html
30 Λουκίδου Θάλεια, Reiki, σελ. 21
31 Petter Frank Arjava, Η φωτιά του ρέικι, σελ. 110
32 Λουκίδου Θάλεια, Reiki, σελ. 70
33 Mόller Brigitte & Gόnther Horst, Θεραπευτικά Χέρια, σελ. 41.
34 Στεφανίδου Μαρίνα, Το φως του ρέικι, σελ. 33
35 από το αρχείο μας
36 Mόller Brigitte & Gόnther Horst, Θεραπευτικά Χέρια, σελ. 42
37 http://www.pamelamilesreiki.com/index_flash.html
38 Λουκίδου Θάλεια, Reiki, σελ. 97
39 (ή αλλιώς το Σύμβολο θεραπείας από Απόσταση) Sharma Sumeet, Όλα όσα θέλετε να μάθετε για το ρείκι, Βαρβάρα Χατζησάββα, 2004, σελ.36
40 www.esatclear.ie/~dialogueireland/reiki01.htm
41 Στο βιβλίο «Βασικά ερωτήματα για την Εναλλακτική Ιατρική» του Κέντρου Βιοηθικής και Ανθρώπινης Αξιοπρέπειας του Μίσιγκαν, στο www.inplainsite.org/html/other_occult_practices.html
42 The International Center for Reiki Training
43 www.reiki.org/ReikiPractice/PracticeHomepage.html
44 Το τσάννελινγκ είναι «μια νεοποχίτικη μορφή πνευματισμού» ή «ένας νεοεποχίτικος ευφημισμός για τη διαμεσότητα (mediumship) ή την κατοχή από πνεύματα (spirit possession)».
45 http://www.threshold.ca/reiki/Reiki_And_Channeling.html
46 Dr Ankerberg, John & Dr Weldon, John, Encyclopedia of New Age Beliefs, Harvest House Publishers,1996, σελ. 80
47 www.reiki.gr/Question43.shtml
48 www.inplainsite.org/html/other_occult_practices.html
49 www.esatclear.ie/~dialogueireland/reiki01.htm
50 Λουκίδου Θάλεια, Reiki, σελ.112
51 Στεφανίδου Μαρίνα, Το φως του ρέικι, σελ. 63
52 Dr Usui Mikao & Petter Frank Arjava , To αυθεντικό εγχειρίδιο του Ρέικι του Δρα Mikao Usui, Διόπτρα, 2002, σελ. 17-22.
53 Petter Frank Arjava, Η φωτιά του ρέικι, σελ. 68
54 Honervogt Tanmaya, Reiki, Gaia books, 2005, σελ. 20
55 Στεφανίδου Μαρίνα, Το φως του ρέικι, σελ. 64
56 Στεφανίδου Μαρίνα, Το φως του ρέικι, σελ. 35
57 Petter Frank Arjava, Η φωτιά του ρέικι, σελ. 81-87 και σε πολλά άλλα εγχειρίδια
58 Στεφανίδου Μαρίνα, Το φως του ρέικι, σελ. 64 και Mόller Brigitte & Gόnther Horst, Θεραπευτικά Χέρια, σελ. 86
59 Mόller Brigitte & Gόnther Horst, Θεραπευτικά Χέρια, σελ. 86-89
60 Singer Thaler Margaret, Cults in Our Midst -The Continuing Fight Against their Hidden Menace, John Wiley, 2003, κεφ.6 και Encyclopedia of New Age Beliefs, σελ. 222-223, 390, 396 κ.α.
61 σχετικό βιβλίο που εκδόθηκε στο τέλος του 2005, σελ. 15
62 σχετικό βιβλίο που εκδόθηκε στο τέλος του 2005, σελ. 9
63 σχετικό βιβλίο που εκδόθηκε στο τέλος του 2005 , σελ. 36-37
64 Reiki time, τεύχος 4, σελ. 14
65 www.parama.com/html/reiki_network.html
66 www.ankerberg.com/ankerberg-articles/reiki.html
67 www.iarp.org/aboutus/Overview.htm
68 Μπαγκίνσκι Μπόντο & Σάραμον Σαλίλα, Ρέικι η συμπαντική ζωτική ενέργεια, Σωμάνους, 2004 σελ. 125
69 Dr Usui Mikao & Petter Frank Arjava , To αυθεντικό εγχειρίδιο του Ρέικι του Δρα Mikao Usui, σελ. 27
70 Dr Usui Mikao & Petter Frank Arjava , To αυθεντικό εγχειρίδιο του Ρέικι του Δρα Mikao Usui, σελ. 33-102
71 http://cana.userworld.com/cana_reiki2.html
72 www.equip.org/free/DN068.htm
73 Mόller Brigitte & Gόnther Horst, Θεραπευτικά Χέρια, σελ. 258
74 από εγχειρίδιο ρέικι στο www.spotlightministries.org.uk/reiki.htm
75 www.reiki.org/reikinews/listening.html
76 + π. Αλεβιζόπουλου Αντωνίου, Ο Αποκρυφισμός στο φως της Ορθοδοξίας,τεύχη 11-15, Διάλογος, 1996, σελ. 277
77 Mόller Brigitte & Gόnther Horst, Θεραπευτικά Χέρια, σελ. 222
78 Η παρότρυνση από τους δασκάλους είναι: «αγκάλιασε τη συμπαντική ζωτική ενέργεια και εμπιστέψου αυτή την πηγή ζωής χωρίς όρους», βλ. βιβλίο Η φωτιά του ρέικι, σελ. 162
79 Encyclopedia of New Age Beliefs, σελ. 80
80 Encyclopedia of New Age Beliefs, σελ. 610
81 Λουκίδου Θάλεια, Reiki, σελ. 136
82 Γέροντος Παϊσίου, Πνευματική αφύπνιση, Λόγοι Β', Ι.Ησυχ. Αγ. Ιωάννου Θεολόγου, σελ. 190
83 «Σφραγίς δωρεάς Πνεύματος Αγίου» (Ακολουθία Αγίου Βαπτίσματος και Χρίσματος)
84 Petter Frank Arjava, Η φωτιά του ρέικι, σελ. 77
85 Petter Frank Arjava, Ρέικι- η κληρονομιά του Dr. Usui, σελ. 124
86 Encyclopedia of New Age Beliefs, σελ 111-112, 223
87 Encyclopedia of New Age Beliefs, σελ 112
88 http://don.ratcliffs.net/usingpsychinchurch/a4.pdf
89 www.spotlightministries.org.uk/reiki.htm
90 www.johnankerberg.org/Articles/new-age/NA0705W2.htm
91 ένθ.ανωτ.
92 www.ankerberg.com/Articles/new-age/NA0605W2.htm

zefyra

ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΧΕΙΣ ΠΛΗΡΗ ΑΓΝΟΙΑ, ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΣΑΙ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ***

micharhangel

Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΡΕΙΚΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ!ΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΜΗΝ ΤΗΝ ΠΩ ΑΓΑΠΗΤΗ ΜΟΥ? ΤΟ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΙΛΗ? ΤΟ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΕΙΝΑΙ ΜΕΙΩΣΗ? ΓΙΑΤΙ ΑΠΟΚΛΕΙΕΙΣ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΞΕΡΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ?

ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΜΑΘΕ ΤΑ,ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ,ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟΝ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΔΡΟΜΟ.ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙΣ ΒΟΗΘΕΙΑ ΠΑΝΤΩΣ ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΜΠΛΕΞΕΣ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ,ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΣΟΥ.

Ο ΚΑΛΟΣ ΘΕΟΣ ΝΑ ΣΕ ΦΩΤΙΣΕΙ,ΜΕ ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΑΓΑΠΗ GREG!

zefyra

«υπάρχουν άνθρωποι που έχουν οδηγηθεί στα φρενοκομεία από το ρέικι». ΑΡΑΓΕ ΠΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΡΕΛΑΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΗΘΕΝ ΕΞΟΡΚΙΣΜΟΥΣ ΣΤΙΣ ΕΚΛΗΣΙΕΣ;

zefyra

ΔΕΝ ΑΠΕΙΛΩ, ΟΥΤΕ ΜΕΙΩΝΩ, ΛΕΩ ΑΠΛΩΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΟΤΙ ΞΕΡΕΙΣ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΠΡΑΓΜΑ ΜΙΛΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΦΑΝΕΡΟ ΠΩΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ, ΚΑΙ ΑΣΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ ΝΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΩ ΕΓΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ,ΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΝΗΓΙ ΜΑΓΙΣΣΩΝ! ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΕΠΙΣΗΣ***

micharhangel

EXOYN ΤΡΕΛΑΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΗΘΕΝ ΕΞΟΡΚΙΣΜΟΥΣ.ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΑΒΡΕΘΕΙ ΠΟΤΕ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΕΞΟΡΚΙΣΜΟ?ΟΧΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΘΕΑΤΡΙΚΑ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΟΥΝ ΤΟ ΘΕΜΑ! ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΕΞΟΡΚΙΣΜΟ!!! ΑΚΟΥ ΛΟΙΠΟΝ,ΣΕ ΕΡΗΜΙΚΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ,ΜΟΝΟ ΜΕ ΣΥΓΕΝΕΙΣ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΟ ΒΡΑΔΥ.ΕΝΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΩΣ 12 ΧΡΟΝΩΝ.ΑΡΧΙΖΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΕΝΑΣ Α Γ Ι Α Σ Μ Ε Ν Ο Σ ΠΑΠΟΥΛΗΣ.ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΓΚΡΟΥΠ ΤΩΝ ΕΚΔΡΟΜΕΩΝ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥΛΜΑΝ.ΣΤΑΜΑΤΑΜΕ.ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕΣΑ.ΠΑΝΕ ΟΛΟΙ ΝΑ ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΟΥΝ ΣΤΟΝ ΝΑΟ.ΒΛΕΠΟΥΝ ΕΝΑ ΗΡΕΜΟ ΠΑΙΔΙ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΕΝΑΣ ΠΑΠΠΟΥΛΗΣ.ΚΑΘΟΝΤΑΙ.ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ.ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΤΟ ΠΑΙΔΑΚΙ ΒΓΑΖΕΙ ΜΙΑ ΑΓΡΙΑ ΑΠΟΚΟΣΜΗ ΚΡΑΥΓΗ.ΟΙ ΕΥΧΕΣ ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ,ΤΩΡΑ ΑΡΧΙΖΕΙ ΚΑΙ ΒΡΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ!ΣΕ ΛΙΓΟ ΠΑΕΙ ΝΑ ΕΠΙΤΕΘΕΙ ΚΑΙ ΦΤΥΝΕΙ ΤΟΝ ΙΕΡΕΑ.ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙ ΑΦΡΟΥΣ,ΝΑ ΒΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΙΛΑΕΙ ΑΚΑΤΑΛΗΠΤΑ.5-6 ΧΕΙΡΟΔΥΝΑΜΟΙ ΑΝΤΡΕΣ,ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΤΟ ΣΥΓΚΡΑΤΟΥΝ!ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΤΡΕΜΕΙ Ο ΝΑΟΣ!ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΣΕΙΣΜΟΣ!ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΑΣΙΔΙΑ ΣΗΚΩΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ,ΤΖΑΜΙΑ ΣΠΑΝΕ,ΚΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΑΝΙΚΟΒΛΗΜΕΝΟΣ ΤΩΡΑ ΓΟΝΑΤΙΖΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΚΛΑΜΑΤΑ ΠΡΟΣΕΥΧΕΤΑΙ.ΟΙ ΕΥΧΕΣ ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ,Ο ΝΑΟΣ ΤΡΕΜΕΙ.ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ Ο ΙΕΡΕΑΣ ΣΤΑΥΡΩΝΕΙ ΜΕ ΕΝΑΝ ΞΥΛΙΝΟ ΣΤΑΥΡΟ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΣΤΟ ΣΤΗΘΟΣ,ΑΥΤΟ ΦΩΝΑΖΕΙ ΚΑΙΓΟΜΑΑΑΙΙΙ!ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΑΚΟΥΜΠΑ Ο ΣΤΑΥΡΟΣ,ΤΟ ΔΕΡΜΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΙΓΕΤΑΙ,ΜΥΡΙΖΕΙ ΚΑΜΜΕΝΟ,ΚΑΙ ΒΓΑΖΕΙ ΚΑΠΝΟΥΣ!ΟΙ ΕΥΧΕΣ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ,ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΣΩΡΙΑΖΕΤΑΙ!ΣΑΝ ΝΑ ΚΟΙΜΑΤΑΙ.Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΤΡΕΜΕΙ,Ο ΚΟΣΜΟΣ ΣΗΚΩΝΕΤΑΙ.ΣΤΟ ΣΤΗΘΟΣ ΤΟΥ ΚΟΡΙΤΣΙΟΥ ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΚΑΨΙΜΟ.ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΞΥΠΝΑΕΙ ΣΑΝ ΑΠΟ ΥΠΝΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΥΜΑΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ! Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΕΠΑΘΕ ΔΙΟΤΙ Η ΜΑΝΑ ΤΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΝ ΜΕ ΜΑΓΙΚΑ,ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΧΤΥΠΗΣΑΝ ΤΟ ΠΑΙΔΙ.

ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΞΟΡΚΙΣΜΟΣ,ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΑΛΑΒΑ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΣΤΙΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΕΙΣ ΟΠΟΥ ΤΑΛΑΙΠΟΡΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗΝ ΚΑΜΕΡΑ ΑΡΡΩΣΤΟΥΣ ΓΙΑ ΔΗΘΕΝ ΔΑΙΜΟΝΙΣΜΕΝΟΥΣ ΜΕ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΚΑΘΕΤΑ ΑΝΤΙΘΕΤΟ!

ΜΗΝ ΒΓΑΖΕΙΣ ΟΜΩΣ ΕΥΚΟΛΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΕΝΗ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΣΟΥ.ΤΑ ΛΕΝΕ ΟΜΟΡΦΑ,ΟΜΩΣ ΚΡΥΒΟΥΝ ΜΕΣΑ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΑΤΗ.ΨΑΞΕ ΨΑΞΕ!

micharhangel

ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΕΙΝΑΙ ΦΟΒΟΣ!ΕΧΩ ΟΜΩΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΠΟΛΥ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ,ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΟΥ ΣΟΥ ΛΕΩ ΟΤΙ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙΣ,ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΩ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΥΠΟΤΙΜΗΣΩ ΤΑ ΛΕΩ.

mennipos

Δυστυχώς φίλε GREG κυκλοφορούν και αρκετοί μέσα στα μπλόγκς που εμφανίζονται ως θεραπευτές. Πολύ καλά κάνεις και τα επισημένεις όλα αυτά !!!!

zefyra

GREG Α ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΙ ΕΓΩ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΙΣΤΟΡΙΟΥΛΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΑΚΡΗ. ΑΣ ΚΑΝΕΙ ΛΟΙΠΟΝ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟΥ ΛΕΕΙ Η ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΤΟΥ. Η ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ ΔΕΝ ΦΕΡΝΕΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ.***

mishasarov

έχουν τρελαθεί ανθρωποι από τους γκουρού??ΑΣΦΑΛΩΣ!!!και το παραδέχονται και οι ιδιοι οι γκουρού σε κειμενα τους!

έχουν οδηγηθεί ορθοδοξοι χριστιανοί σε ψυχοπαθολογικές καταστασεις εξαιτίας λαθεμένης πνευματικής καθοδήγησης???AΣΦΑΛΩΣ!!! γνωρίζω προσωπικά αρκετες τετοιες περιπτωσεις. http://www.oodegr.com/oode/psyxotherap/provlimata/gerontismos1.htm

η λυση?? να μεινει κανείς μακρια από τις προσκολλησεις σε ανθρωπους και τον ¨πνευματικό οπαδισμό¨ και να προσκολληθεί στον Χριστό.

όσο για το ρέικι ,είναι μια απατη ολκής που μάλιστα καλοπληρωνεται.καθε μυηση πληρωνεται,καθε συνεδρια πληρωνεται. αν οι ¨θεραπευτες¨ είχαν αποτελεσματικότητα και κυρίως φιλότιμο,θα έκαναν δωρεάν τις συνεδρίες.

micharhangel

πες την Ζafyra,Θα την ακούσω με ενδιαφέρον!

micharhangel

Αν δεν θελεις να την μοιραστεις με άλλους,στειλε την με E-mail. Αν θελεις,αν δεν θελεις δεν σε παρεξηγω. ο.κ

mishasarov

ακου φιλε Γκρεγκ και την αλλη παραμετρο.

Στα Φάρασα, πατρίδα του οσίου Αρσενίου, δεν υπήρχε γιατρός. Ιερέας, δάσκαλος και γιατρός ήταν ο όσιος Αρσένιος. Με την προσευχή του θεράπευε κάθε ασθένεια. Γράφει ο π. Παΐσιος: Είναι αλήθεια ότι ο Πατήρ (ο όσιος Αρσένιος), όπου περνούσε και του έφερναν αρρώστους για να τους διαβάση, ποτέ δεν εξέταζε, εάν ο άρρωστος είναι Χριστιανός ή Τούρκος, αλλά από ποιά αρρώστεια πάσχει, για να βρη την ανάλογη ευχή. Όταν θεράπευε τον άρρωστο με την Χάρι του Θεού, έκανε τους Τούρκους να καταλάβουν την μεγάλη αξία της Ορθοδοξίας μας και να την ευλαβούνται.

οι φαρασιωτες όταν πήγαινε στο χωριο τους καποιος νεος παπας τον εβαζαν να διαβασει εναν αρρωστο.αν δε γινοταν καλα ο αρρωστος τον εδιωχναν γιατι έλεγαν πως δεν ειναι κανονικος παπας αφου δεν μπορουσε να κανει καλά τον ασθενη.

ψάχνει ο κοσμος παρηγορια στους πολλους πονους που εχει,σωματικους και ψυχικους.Κι αν δεν τη βρει στον ορθοδοξο παπα (που εχει καταντησει επαγγελματιας χριστεμπορος σε μεγαλο βαθμό) θα ψαχτει αλλού.

avatar

Ολα τα παραπανω για το ρεικι ειναι απλα καραγκιοζιλικια και δειχνει το ποσο ανιδεοι ειναι καποιοι ανθρωποι.

Ευχαριστουμε για την πληροφορια πως τα τρελοκομεια εχουν γεμισει ασθενεις λογω ρεικι...καταγγελια να κανεις...

Οτι να ναι...

avatar

Κυρια μου σου εχουν κανει ποτε ρεικι?

ολα τα παραπανω που γραφεις ειναι βλακειες που δυστυχως στις ημερες μας τις συνανταμε πολυ συχνα σε ανεγκεφαλους και κολλημενους με τη "μπαλα" ανθρωπους.

Η αληθεια βρισκεται παντου και οχι μονο μεσα απο τα δικα σας βιβλια και δογματα.

Παρτο αλλιως γιατι δεν σε παιρνει...εχουν αλλαξει οι εποχες και ευτυχως αρχιζουμε να βγαινουμε απο τον σκοταδισμο.

Κατι ανθρωπακια σαν εσας ειναι που δημιουργουν τυψεις και ενοχες στο κοσμο μας σημερα.

Παιδια μην ασχοληθουμε αλλο με την εν λογω κυρια αρκετα..αλλωστε χαρη της κανουμε που γραφουμε εδω.

"Φιλοκαλουμεν μετ' ευτελειας και φιλοσοφουμεν ανευ μαλακιας."

avatar

misha sarow...

για ξυπνα....

εδω οι παπαδες μας μαδανε για μια βαπτιση και ενα γαμο γιατι να μην πληρωθει ο θεραπευτης ρεικι οταν σακατευει την μεση του στεκομενος πανω απο τον θεραπευομενο?

για ξυπνα και αστα αυτα μας εμαθες και εσυ στις εξυπναδες...

αν δεν γνωριζεις για ενα θεμα μην μιλας αντε για να μην σε χαρακτηρισω αλλιως...ανοητε.

avatar

misha sarow...

για ξυπνα....

εδω οι παπαδες μας μαδανε για μια βαπτιση και ενα γαμο γιατι να μην πληρωθει ο θεραπευτης ρεικι οταν σακατευει την μεση του στεκομενος πανω απο τον θεραπευομενο?

για ξυπνα και αστα αυτα μας εμαθες και εσυ στις εξυπναδες...

αν δεν γνωριζεις για ενα θεμα μην μιλας αντε για να μην σε χαρακτηρισω αλλιως...ανοητε.

micharhangel

Οι ιερείς χρησιμοποιουν την χάρη του θεού,ο θεραπευτης πιανού την χάρη χρησιμοποιεί,μηπως των δαιμόνων?Εσεις ξυπνηστε να δείτε με τι δυνάμεις και οντότητες μπλέξατε!

avatar

Οφείλω να ομολογίσω πως για σένα το ρέικι είναι μία απάτη.Καλώς εκφράζεις την γνώμη σου και καλά θα κάνεις να μην κάνεις ποτέ συνεδρία.Τι εστί όμως ρέικι καλύτερα να αφήσεις να μιλήσει κάποιος που γνωρίζει μερικά στοιχειώδη πράγματα.Φοράς παρωπίδες και καλά θα κάνεις να τις βγάλεις σύντομα, να δεις πραγματικά μέσα σου και να γνωρίσεις τον εαυτό σου..Και αν τρομάξεις με αυτά που θα δεις μην σε πάρει από κάτω.Υπάρχουν άνθρωποι γύρω σου που θα σου προσφέρουν με αγάπη αυτό που χρειάζεσαι.

micharhangel

Ασχολούμαι 20 χρόνια με θεματα της Νέας Εποχής.Οπότε δεν τρομάζω ευκολα!χαχαχα!Εσυ φιλε μου μην τρομάξεις αν καποτε καταλάβεις οτι τα πνεύματα οδηγοι και οι φωτισμένες πνευματικές οντότητες ειναι αυτο που στην Ορθοδοξία αποκαλουμε πνεύματα πλάνης η αλλιώς σκοτεινοί άγγελοι,η κοινά Δαίμονες,που μετασχηματίζονται σε Αγγέλους φωτός για να πλανήσουν!Διότι τοτε θα δείς να αλλάζει η φωτεινή και καλοσυνάτη όψη τους,η γεμάτη αγάπη,ειρήνη και κατανόηση,και να γινεται η κανονική τους βρωμερή δυσωδη και τρομερή!Αλοίμονο!Αχ που μπλέκεται παρασυρμένοι απο καποιες ωραίες αλλα απατηλές υποσχέσεις για πνευματική ολοκλήρωση.Ανοίξατε την πορτα στον δαίμονα,οχι μονο για την σωματική,αλλά για την ψυχική σας υποδούλωση και εξόντωση!ΠΡΟΣΟΧΗ!

avatar

Το ρέικι σε πείραξε...που στο κάτω κάτω έχει και αποτελέσματα... Ήθελα να'ξερα... Δακρύζεις όταν βλέπεις ένα αδέσποτο να υποφέρει; Πονάει η καρδιά σου όταν μαθαίνεις για γονείς που χτυπάνε τα παιδιά τους; Νιώθεις πως έχεις κι εσύ μερίδιο ευθύνης για την καταστροφή της φύσης; Σκέφτεσαι ποτέ τι βασανιστήρια περνά το ζώο που έχεις στο πιάτο σου;

Όσο κι αν σου φαίνεται απίστευτο ή παράξενο, οι Ρέικι θεραπευτές πονάμε για όλα αυτά, αγαπάμε τους ανθρώπους και τη φύση όπως κάθε Χριστιανός, αγαπάμε τη ζωή και την υγεία. Απλά, είναι έτσι ο δυτικός κόσμος πλέον, που δε χωρά τίποτε διαφορετικό από τα δοκιμασμένα, δεδομένα και χειροπιαστά. Όπως και να'χει, είναι ο λόγος σου ενάντια στο δικό μου, οπότε λύση δε θα βρεθεί.Απλά, κλείνοντας, να καταλήξω στο εξής: Η ΑΓΑΠΗ,η ΣΥΜΠΟΝΙΑ και η ΒΟΗΘΕΙΑ στον πλησίον έχουν διδαχθεί από πολλούς ανά τους αιώνες και (προσωπική μου άποψη) καλύτερα να ασχοληθούμε με το να τα ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΜΕ και όχι με το ποιος τα δίδαξε καλύτερα ή πρώτος ή ποιος είναι ο σωστός ή... ή... Υγεία και Ευτυχία σε όλους από τα βάθη της Ρέικι καρδιάς μου.

micharhangel

Δεν με πειράζει το Ρεικι,αλλά η δύναμη αυτου που "θεραπεύει".Του απατεώνα εωσφόρου!

avatar

το ρεικι φιλε ειναι ενα εργαλείο.οπως και στην ιατρική με ενα φάρμακο ο καλος γιατρος θα θεραπευσει ,με το ιδιο φαρμακο ο κακος γιατρος μπορει να σκοτώσει.Πάντως συμφωνώ ότι το ρεικι δεν ειναι κατι τόσο αθώο όσο θέλουν να το παρουσιάσουν.Θέλει προσοχή σε ποιόν θα πας.Το ρεικι δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για κακό.Απλώς δεν είσαι σίγουρος αν ο άλλος σου κάνει ρέικι ή τίποτα άλλο...

micharhangel

το ρεικι "θεραπεύει" με την επικληση αγγελικων-δαιμονικών οντοτήτων.Μονο και μόνο αυτό το κάνει επικίνδυνο!

avatar

........τυχαινει να ειναι η κοπελα μου θεραπευτρια οποτε λοιπον εχω πονοκεφαλο εχω κτυπησει ή κατι παρομοιο μου βαζει καναλια και κανει και κατι κινησεις με τα χερια της για να γινω καλα...δεν εχω γινει ουτε μια φορα. οσοι λενε οτι αισθανονται καλυτερα το εχουν πιστεψει παρα πολυ και απλα δεν δινουν σημασια...μεγαλο πραγμα η ανθυποβολη.

δεν υπαρχει μεγαλυτερη απατη στοχευουν σε αμορφωτα και αφελη ατομα για να βγαλουν χρηματα... και το παραμυθι ειναι οτι για να πιασει η "θεραπεια" πρεπει να δωσεις κατι στον "θεραπευτη"....δεν θυμαμαι ο ιπποκρατης να ζηταγε χρηματα για να πετυχουν οι θεραπεις του.

avatar

ΜΗΝ ΜΑΣΑΣ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΑ ΛΕΣ ΑΠΛΑ ΜΕΡΙΚΟΙ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΧΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΕΛΑΤΕΙΑ ΤΟΥΣ....Ή ΜΑΛΛΟΝ ΤΑ ΚΟΡΟΙΔΑ ...

ΣΕ ΒΑΖΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΣΕΙΣ ΟΡΘΙΟς ΓΙΑ ΜΙΑ ΩΡΑ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ...ΚΑΙ ΣΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ Η ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΕΧΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΔΥΝΑΜΗ ΠΟΥ ΘΑ ΝΙΩΘΕΙς ΤΟ ΚΟΡΜΙ ΣΟΥ ΝΑ ΤΑΛΑΝΤΕΥΕΤΑΙ ΜΠΡΟΣ ΚΑΙ ΠΙΣΩ..ΤΟ ΚΟΡΜΙ ΤΑΛΑΝΤΕΥΕΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΤΑΝ ΕΙΣΑΙ ΟΡΘΙΟΣ ΠΟΛΥ ΩΡΑ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΧΑΝΕΙΣ ΤΟΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΤΗΝ ΙΣΟΡΡΟΠΕΙΑ ΣΟΥ...

avatar

ΚΑΛΑ ΠΑΙΔΙΑ..ΕΙΣΤΕ ΑΧΡΙΣΤΟΙ ΤΕΛΕΙΩΣ!!ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ..Κ ΜΙΛΑΤΕ..Κ ΠΟΛΥ ΜΑΛΙΣΤΑ!! 1ο.ΣΤΟ ΡΕΙΚΙ ΕΙΣΑΙ ΞΑΠΛΩΜΕΝΟΣ Κ. ΝΙΚΟ! 2ο.ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΩ ΟΤΙ ΤΑ ΠΝΑΥΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΔΑΙΜΟΝΕΣ Κ ΟΧΙ ΑΓΓΕΛΟΙ?? 3ο.Κ ΕΓΩ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΙΜΑΙ..ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΠΩΣ ΙΣΧΥΡΙΖΟΜΑΙ ΟΤΙ Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΣΑΝ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΡΟΜΕΡΑ ΛΑΘΗ.. ΜΕ ΤΟ ΡΕΙΚΙ ΞΕΡΩ (ΓΙΑΤΙ ΑΣΧΟΛΟΥΜΕ ΧΡΟΝΙΑ) ΠΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕ ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ,ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΛΚΟΛΙΚΟΙ ΕΧΟΥΝ ΞΑΝΑΓΥΡΙΣΕΙ ΠΑΛΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ..ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΧΩ ΓΝΩΡΙΣΕΙ..ΕΧΩ ΓΝΩΡΙΣΕΙ Κ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΛΟΥΣ..ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ!!ΤΟ ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΙΑ ΦΟΡΑ..Κ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΠΙΑΣΕ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΛΕΕΙ ΤΙΠΟΤΑ..

avatar

Γεια σου, με προβληματισες πολυ με ολα αυτα που εγραψες. Θελεις να πεις οτι η μυηση στο Ρεικι αποτελει σφραγισμα? Εγω εχω τον 1ο βαθμο, δηλαδη δεν υπαρχει για μενα σωτηρια πλεον? Εχω δει πραγματικα ευεργετικα αποτελεσματα, και καθε φορα ζηταω απο την Παναγια να με καθοδηγει,μιας και μεγαλωσα μεσα στους κολπους της ορθοδοξιας, αλλα τα πολλα ψεματα μεσα στην θρησκεια (και οχι στην αληθινη πιστη!) Με εκαναν να στραφω και αλλου, σιγουρα το να περνεις αντικαταθλιπτικα ειναι κατι το κοινο σημερα... οι εναλλακτικες θεραπειες προσφερονται να βοηθησουν σε αυτο τον τομεα. Καποια ατομα μεσα απο την ιδια την εκκλησια, σε απομακρυνουν τοσο πολυ απο τον θεο...Θα μπορουσα να κανω κατι τωρα και να κλεισω το καναλι ενεργειας?

micharhangel

Μαρία καλημέρα,έχεις δίκιο σε πολλά απο αυτά που λές,δεν εκφράζουν όμως αυτά τα φαινόμενα την Όρθόδοξη Εκκλησία,αλλα αποτελούν δυστυχώς παρεκτροπές επικίνδυνες.θα σου γράψω πάντως τρόπους απεμπλοκής,αν θέλεις γράψε μου μέχρι όμως ποιό σημείο φτάσαν οι εμπειρίες σου και σε ποιό βαθμό χρησιμοποίησες αυτές τις δυνάμεις του Ρείκι.

Φιλικά Greg

avatar

mono h panagia mpori na therapeui.kai kanis den to pisteui alla ekini sinexizi na to kani xoris antalagmata

avatar

ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΡΕΙΚΙ . ΑΠΟ ΤΟΤΕΠΟΥ ΠΗΡΑ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΒΑΘΜΟ ΕΧΩ ΠΟΛΥ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΞΕΡΩ ΤΟ ΓΙΑΤΙ .Η ΖΩΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΗ ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΔΕΝ ΝΙΩΘΩ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΡΩΤΩ ΜΗΠΩΣ ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ ΡΕΙΚΙ?ΕΠΙΣΗΣ ΑΣΧΟΛΟΥΜΕ ΜΕ ΣΠΟΡΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΚΑΙ ΜΙΚΟΒΕΛΟΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΧΡΩΜΑΤΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΔΑΙΜΟΝΙΚΑ ?ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΜΠΕΡΔΕΜΕΝΗ ΑΝ ΞΕΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ.ΕΧΕΙ ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΡΕΙΚΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΠΟΥ ΕΠΙΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΙΣΤΟΙ ΤΙΣ ΠΕΝΤΗΚΟΣΤΗΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΣΤΑΘΜΟ ΕΧΩ ΔΕΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΟΜΟΙΟΤΗΤΕΣ.ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΠΟΔΕΙΞΗΣ ΟΤΙ ΟΙ ΔΑΙΜΟΝΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΟΝΤΟΣ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΡΕΙΚΙ ΣΑΝ ΒΙΤΡΙΝΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΑΘΩ.Α ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΟ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙΝΕ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ.ΑΠΟ ΤΟ ΝΟΕΜΒΡΙΟ 2008 ΜΕΧΡΙ ΙΟΥΛΙΟ 2009ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΜΟΝΟ 4-5 ΘΕΡΑΠΕΙΕΣ ΙΣΩΣ ΓΙ ΑΥΤΟ?

aa_a_aa

ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΕ ΕΝΑ ΑΡΘΡΟ ΤΟΣΟ ΚΑΤΑΤΟΠΙΣΤΙΚΟ.ΕΓΩ ΕΧΩ ΠΑΘΕΙ ΠΑΝΙΚΟ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΒΑΘΜΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕ ΕΙΧΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ΓΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΕΡΙ ΔΑΙΜΟΝΙΚΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΟΣΑ ΑΚΟΥΓΑ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΑ ΗΤΑΝ ΟΛΑ ΤΟΣΟ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΑΓΑΘΑ.ΑΣΧΟΛΟΥΜΕ ΜΕ ΣΠΟΡΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΜΙΚΡΟΒΕΛΟΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΧΡΩΜΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΤΟΣΟ ΔΑΙΜΟΝΙΚΑ? ΜΗΠΩΣ ΟΙ ΠΙΣΤΟΙ ΤΗΣ ΠΕΝΤΗΚΟΣΤΗΣ ΕΠΙΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ?ΕΧΩ ΜΠΕΡΔΕΥΤΕΙ ΓΕΝΙΚΩΣ !!!ΑΝ ΟΝΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΚΑΚΟ ΘΕΛΩ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΜΟΥ #$%^&**(( ΕΧΩ ΠΑΘΕΙ ΣΟΚ!!.ΑΠΟ ΤΟ ΝΟΕΜΒΡΙΟ ΤΟΥ 2008 ΠΟΥ ΠΗΡΑ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΒΑΘΜΟ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΤΕΛΗ ΙΟΥΛΙΟΥ 2009 ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 4-5 ΘΕΡΑΠΕΙΕΣ ΚΑΤΙ ΜΟΥ ΕΛΕΓΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΝΕΧΙΣΩ.Η ΔΑΣΚΑΛΑ ΜΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΑΡΧΑΓΓΕΛΩΝ ΓΙΑ ΕΠΙΚΛΗΣΗ ΟΤΑΝ ΤΗΝ ΕΚΑΝΑ ΕΝΙΩΘΑ ΕΝΑΝ ΠΑΓΩΜΕΝΟ ΑΕΡΑ ΣΤΟ ΠΡΩΣΟΠΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΙΑ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ....ΑΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ...ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ !!!! ΠΟΥ ΜΕ ΑΚΟΥΣΕ ΚΑΠΟΙΟΣ

micharhangel

Προσοχή,διότι όλα αυτά που αναφέρεις ασχολούνται με "δυνάμεις" που οι Πατέρες της Ορθοδοξίας τις πολέμησαν και τις ονόμασαν δαιμονικές...Προσοχή γιατί κάθε δύναμη δεν προέρχεται απο τον αγαθό θεό...

Όσο για τους πεντηκοστιανούς αποτελούν αίρεση έχουν απομακρυνθεί απο την αλήθεια του Χριστού γιαυτό και τους κοροιδεύουν δαιμονικές δυνάμεις!

Φιλικά Greg

nikthedik

Οπότε όσοι κάνουν ρέικι ας φορέσουν μια στολή ορθόδοξου ιερέα, ας γεμίσουν το χώρο τους με ορθόδοξα εικονίσματα και ας ψέλνουν εκκλησιαστικούς ύμνους όσο θα κάνουν τις θεραπείες τους. Αυτό θα τους κάνει δεκτούς από άτομα σαν τον Greg και θα εξαφανιστούν οι όποιες "διαβολικές δυνάμεις" οι οποίες προφανώς δεν μπορούν να αντέξουν τις ψαλμωδίες οπότε δε θα μπορεί να τεθεί αμφιβολία περί της θεϊκής προέλευσης της θεραπείας.

Τώρα αν υπάρχει στον άνθρωπο κάποια εγγενής θεϊκή δύναμη που μπορεί να χρησιμοποιηθεί πρακτικά για να προκαλέσει όλα αυτά τα "θαύματα" κάτω από ελεγχόμενες συνθήκες θα το δείξει η επιστήμη γρήγορα ή αργά. Η θρησκεία πάντως λέει ότι η πίστη κάνει θαύματα άρα εμείς κάνουμε θαύματα όταν έχουμε πίστη οπότε τελικά νομίζω πως η σύγκρουση είναι επιφανειακή γιατί ουσιαστικά υπάρχει συμφωνία απόψεων και διαφωνία μόνο στα τυπικά.

Υγεία σε όλες και όλους

avatar

Ti Blakeies pou lene oi xristianoi stin ellada. Ntropi. Pragmatika ntrepomai gia logariasmo sas kai sas lypamai. Toso poly sapise to misos tin kardia sas.

avatar

Εγω δεν μπορω να καταλαβω τους υπερμαχους του ρεικι γτ δεν αποδεικνυουν με επιχειρηματα αυτα που πιστευουνε αλλα ερχονται εδω και γραφουν για μικροτητες για μισος κτλ....εσεις δεν ειστε που εχετε γαληνεψει με τις ψευτοθεραπειες σας? Μηπως αυτα που εχετε παρε δωσε εξοργιζονται μεσα σας γιατι βγαινει η αληθεια...? Ευχαριστουμε πολυ για το αρθρο. Οποιος πραγματικα αναζητα τη σωτηρια, την γαληνη μονο με νηστεια, εξομολογηση,προσευχη πολυ και πιστη στον Θεο μπορει να αποκτηθει. Οσοι αλλωστε αναρωτιουνται αν αυτα ειναι αληθεια η' οχι μπορουνε να συμβουλευτουνε παντα τον πνευματικο τους κατα τη διαρκεια της εξομολογησης!!

avatar

Εγω δεν μπορω να καταλαβω τους υπερμαχους του ρεικι γτ δεν αποδεικνυουν με επιχειρηματα αυτα που πιστευουνε αλλα ερχονται εδω και γραφουν για μικροτητες για μισος κτλ....εσεις δεν ειστε που εχετε γαληνεψει με τις ψευτοθεραπειες σας? Μηπως αυτα που εχετε παρε δωσε εξοργιζονται μεσα σας γιατι βγαινει η αληθεια...? Ευχαριστουμε πολυ για το αρθρο. Οποιος πραγματικα αναζητα τη σωτηρια, την γαληνη μονο με νηστεια, εξομολογηση,προσευχη πολυ και πιστη στον Θεο μπορει να αποκτηθει. Οσοι αλλωστε αναρωτιουνται αν αυτα ειναι αληθεια η' οχι μπορουνε να συμβουλευτουνε παντα τον πνευματικο τους κατα τη διαρκεια της εξομολογησης!!

avatar

Μολισ πριν 20 μερες εκανα την πρωτη μηιση ρεικι και εχω να δηλωσω τα εκσης.Αισθανωμαι οτι η φυσικοτητα μου εχει αντικατασταθειμε μια "τεχνιτη" αισθηση της πραγματικοτητας. Σαν κατι να μου σκοτωνει την βουλιση και θεληση μου. Η διαφορα πριν και μετα το ρεικι ειναι η λεπτοτητα της λεπτοτητας που ομως ειμαι σε θεση να διακρινω. Προσευχωμαι για εμενα και ολους αυτους που εχουν μπλεξει στα διχτια αυτης της μυισης.

avatar

Στα έσχατα ο διάβολος θα κάνει θαύματα. Με αυτό το τρόπο δουλεύουν και αυτοί που κάνουν REIKI. Ο διάβολος τι πρόβλημα έχει να κάνει καλά κάποιον άνθρωπο; Κανένα. Κερδισμένος θα βγει, διότι αυτός ο άνθρωπος φεύγει από τον Θεό. Απλά πράγματα.

Να ξέρετε ένα πράγμα. Ο ανθρωπος δεν έχει ιδιαίτερες δυνάμεις. Ούτε μια. Οι ιδιαίτερες δυνάμεις είναι μια πλάνη που την πιστεύει ο αφελής άνθρωπος. Αυτές οι αόρατες δυνάμεις είναι του Θεού. Και εάν όχι,τότε είναι αγγελικές δυνάμεις (Δαιμόνων) που οι αισθητήρες μας δεν τις πιάνουν. Υπάρχουμν πολλοι που δεν δέχονται την διδασκαλία του Χριστού, επιδή δεν την καταλαβαίνουν, αλλά και πύτε μπαίνουν στον κόπο να διαβάσουν αγιοπατερικά για να καταλάβουν την διδασκαλία του Χριστού. Χριστιανοί μου αδεργοί, μην ασχολείστε με αυτούς, απλά προσευχηθείτε, γιατί η επιστροφή αυτών είναι πέραν των δυνάμεών σας.

avatar

ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΝΙΣΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΣΦΡΑΓΙΣΜΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΠΑΤΕΡ ΠΑΙΣΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΒΙΟΤΣΙΠ ΠΟΥ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ 666(Ο ΠΑΤΕΡ ΠΑΙΣΙΟΣ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΒΙΟΤΣΙΠ ΣΑΝ ΣΦΡΑΓΙΣΜΑ) ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΡΕΙΚΙ. ΤΟ ΡΕΙΚΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΤΙ ΑΠΟΜΑΚΡΙΝΕΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΟ ΚΑΙ ΕΙΔΙΕΤΕΡΑ ΕΝΑΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΣ ΤΟ ΣΦΡΑΓΗΣΜΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο MICHELHAGEL,ΔΕΝ ΤΟΝ ΣΦΡΑΓΙΖΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΣΑΤΑΝΑ.ΝΑ ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΙΣΤΙΟΣΕΛΙΔΑ ΕΜΦΙΤΕΥΜΑΤΑ ΒΙΟΤΣΙΠ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΤΙ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΣΦΡΑΓΙΣΜΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ.ΤΟ ΡΕΕΙΚΙ ΚΑΙ Η ΓΙΟΓΚΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΙΜΙΘΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΟΣΙΓΚΡΑΣΙΑ ΕΝΟΣ ΒΡΕΦΟΥΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΛΑΚΟ ΚΕΦΑΛΑΚΙ.ΕΝΑ ΒΡΕΦΟΣ ΕΧΕΙ ΑΦΞΙΜΕΝΕΣ ΕΣΘΗΣΕΙΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΕΝΑΝ ΕΦΗΒΟ Η ΕΝΗΛΗΚΑ.ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΤΕΥΧΘΕΙ ΣΕ ΕΝΑΝ ΕΝΙΛΗΚΑ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΗ ΕΥΕΣΘΙΣΙΑ ΜΕ ΤΟ ΜΑΛΑΚΟ ΚΕΦΑΛΑΚΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΗ.ΔΙΟΤΙ Ο ΕΝΙΛΙΚΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΓΝΟΣ ΟΣΟ ΕΝΑ ΜΩΡΟ.ΟΛΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΠΟΝΙΡΗ ΣΚΕΨΗ ΘΑ ΕΧΕΙ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΑ ΑΚΑΘΑΡΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΑ ΝΑ ΤΟΝ ΕΞΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΑ.ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΟΙ ΡΕΕΙΚΗ ΤΗΝ ΠΗΛΗ ΕΚΕΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ Ο ΣΑΤΑΝΑΣ ΚΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΝΑ ΔΕΜΟΝΙΣΤΕΙ.ΕΝΑ ΑΒΑΦΤΙΣΤΟ ΜΩΡΟ ΜΕ ΜΑΛΑΚΟ ΚΕΦΑΛΑΚΙ ΝΑΙ ΜΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΙΡΑΞΕΙ Ο ΣΑΤΑΝΑΣ ΛΟΓΟ ΠΟΥ ΕΠΙΔΕΙ ΕΙΝΑΙ ΑΒΑΠΤΙΣΤΟ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΕΙ ΜΕΣΑ ΤΟΥ.ΣΤΟΝ ΕΝΗΛΗΚΑ ΟΜΟΣ ΘΑ ΜΠΕΙ. ΠΡΟΣ μαριανα. ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΣΟΥ ΠΏ= 1.ΣΤΑΜΑΤΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΕΡΙ ΡΕΙΚΗ ΚΑΙ ΒΕΛΟΝΙΣΜΟ. ΤΟ ΡΕΙΚΙ ΟΠΩΣ ΠΡΟΑΝΕΦΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ.Ο ΒΕΛΟΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΠΕΡΝΕΙΣ ΝΑΡΚΟΤΙΚΑ,ΓΙΑΤΙ ΣΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΠΟΥ ΜΠΕΝΕΙ Η ΒΕΛΟΝΑ ΣΤΑΜΑΤΑΝΕ ΤΑ ΝΕΥΡΙΚΑ ΣΥΣΤΙΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΥΝΔΕΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΤΗΝ ΕΣΧΑΤΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ ΝΑ ΕΠΙΦΕΡΕΙ ΠΑΡΑΛΗΣΜΟ,ΑΝΑΠΙΡΙΑ. 2.ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙΣ ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΠΑΠΑ ΠΟΥ ΘΕΟΡΕΙΣ ΚΑΤΑΛΗΛΟΤΕΡΟ ΝΑ ΣΟΥ ΠΕΙ ΠΩΣ ΘΑ ΛΥΣΕΙΣ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΑΠΑΣ ΔΕΝ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΗΝΗ ΣΟΥ ΨΑΞΕ ΑΛΛΟΝ ΠΑΠΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΗΛΟΤΕΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΒΟΗΘΕΙΣΕΙ. 3.ΚΑΝΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΛΕΩ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕ ΘΗΜΙΘΕΙΣ. 4.ΝΑ ΤΟ ΠΑΛΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΡΑΤΕΙΣΕΙΣ.

avatar

Είστε μέγιστοι καραγκιόζηδες και λαοπλάνοι. Ευτυχώς χριστιανοί με τέτοια μυαλά έχουν αρχίσει να εκλείπουν στις μέρες μας.

avatar

καλησπέρα, Πολύ ενδιαφερον το άρθρο σου, θα ήθελα να σε ρωτήσω ποια ειναι η γνώμη σου για την yoga.

avatar

Ξέρεις τι γίνεται ? θα βρεις άτομα που και από τη Γιόγκα ξεκίνησαν και κατέληξαν στο Ρεϊκι Είναι όλα της ίδιας φιλοσοφίας Βέβαια άλλο η Γιόγκα της πλάκας στο γυμναστήριο πχ και άλλο όλη αυτή η τεχνική Την έχουν μεν εξευρωπαϊσει σαν τεχνική αλλά δυστυχώς είναι ακόμα ένα μέσο για να σε βάλουν σε τέτοια μονοπάτια

avatar

εχετε ολοι σας κολισει στο ονομα reiki..το να μπορεις να θεραπευεις τον συναθρωπο σου ειναι μεγαλο χαρισμα...το να εχεις βαλει το εαυτο σου σε αυτη την διαδικασια ειναι δωρο θεου...και ο πατηρ παισιος μπορουσε να θεραπευσει...και το εκανε με προσευχη και πονο για τον συνανθρωπο του.. ειμαι master reiki..πραγμα που για μενα δεν λεει τιποτα! και ναι επικαλουμε δυναμεις στις θεραπειες μου..επικαλουμε την δυναμη του ιησου χρηστου της παναγιας και του μοναδικου θεου και πατερα ημων που εχω μαθει απο μικρη σαν ορθοδωξη χρηστιανη να πιστευω και να λατρευω!...στις μυησεις δεν ενιωσα ποτε το παραμικρο "τρελλο" συναισθημα και ουτε βλεπω γυρο μου παραξενα πραγματα..δεν επικαλουμε ποτε τα διθεν γενεολογικα δεντρα των reiki η οτι αλο εχετε πει πιο πανω..ναι χρησιμοποιω τα συμβολα..πραγμα το οποιο ανοικει στο επιπεδο της "μαγειας"..συμβολο ειναι και ο ορθοδοξος σταυρος και τον χρησιμοποιουμε και αυτον 3 φορες..και οταν τον αντιστρεψεις ειναι συμβολο σατανιστων..γιαυτο πρεπει να ξερουμε αν ειμαστε σε θεση να τα χρησιμοποιουμε και αν πρεπει... και επισεις πιστευω οτι ναι με τα συμβολα reiki μπορεις να κανεις κακο σε καποιον..γιατι οταν εισαι κακος ανθρωπος κανεις πραγματα που τα θεωρεις φυσιολογικα για σενα..ασχετα αν εχεις reiki η οχι... το ολο θεμα ειναι να μπορεσουμε να καταλαβουμε για πιο λογο εχουμε ερθει σε αυτον το κοσμο...να μπορεσουμε να γινουμε καλυτεροι ανθρωποι..να δινουμε παντα αγαπη και να συνχωρουμε..αλλα πανω απο ολα να εχουμε ταπηνοτητα και καλοσυνη...ολα αυτα δεν τα βρησκουμε με επικλησεις σε "ανοτερα πνευματα"..οταν δεν εχεις εμπειρια πανω σε αυτα τα θεματα ανοιγεις πορτες που ειναι πολυ δυσκολο η σχεδων ακατωρθοτο να κλεισεις...αγγελικα πλασματα ειναι και οι δαιμονες..και να ειστε σηγουροι οτι αυτοι περνανε πρωτοι μεσα!..αν ο θεος ηθελε να ερθετε σε επαφη με αγγελους θα σας τους εστελνε και χωρις επικλησεις..εχετε πιστη...ο μονος σωστος τροπος για μενα να θεραπευσεις τον εαυτο σου και τον συναθρωπο σου ειναι η προσευχη στον θεο...παντα και παντου σε ακουει αρκει να εχεις αγνα πραγματικα συναισθηματα...ευχαριστω..

avatar

ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΗ ΑΓΩΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΡΕΙΚΙ, ΤΗΝ ΓΙΟΓΚΑ Κ.Λ.Π ΑΣ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΟΥ. ΠΟΛΥ ΚΙΝΔΥΝΟΛΟΓΙΑ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ. ΓΙΑΤΙ ΠΑΝΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΑΙ ΦΟΒΙΕΣ ΓΙΑ ΔΑΙΜΟΝΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΑ. ΜΟΥ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΠΟΛΥ ΑΣΤΕΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΜΑΥΡΑ. ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΛΥ.

avatar

Υπάρχουν πολλοί πνευματικοί δρόμοι. Κανένας δεν είναι λάθος, απλά δεν ταιριάζουν όλοι οι δρόμοι σε όλους τους ανθρώπους. Εγώ γεννήθηκα σε μία ορθόδοξη χριστιανική οικογένεια όχι τυπική αλλά ουσιαστική και μεγάλωσα με αξίες και ιδανικά. Έχω δοκιμάσει ρέικι και άλλες πνευματικές οδούς. Καμμία δεν με έβλαψε ίσα-ίσα που κάθεμία με ανέβασε ένα σκαλοπάτι παραπάνω προς την πνευματική μου αναζήτηση. Όσο γι'αυτούς που γράφουν πως το ρέικι δεν κάνει τίποτα ή έχουν πάει σε τσαρλατάνους ή έχουν πολύ κλειστό εγκέφαλο. Όταν συγγενικό μου πρόσωπο χτύπησε σοβαρά και οι γιατροί είχαν σηκώσει τα χέρια ψηλά, ζήτησα βοήθεια απο ένα δάσκαλο του ρέικι ο οποίος ΔΩΡΕΑΝ μου προσέφερε τη βοήθεια του. Το συγγενικό μου πρόσωπο δεν ήξερε τίποτα γι' αυτό για να αποκλείσουμε και την αυθυποβολή. Επι επτά ημέρες λάμβανε ρέικι και μετά οι γιατροί με ρωτάγανε τι έγινε...........!!!!!!!!!!! ΠΛΗΡΗΣ ΙΑΣΗ!!! Τώρα αν εσένα χτυπήσει ο πατέρας σου, η μητέρα σου, ο άντρας σου ή τα παιδιά σου άστους να πεθάνουν επειδή το ρέικι είναι διαβολικό... ή τρέξε σε κανένα παππούλη που έχει κάνει το λειτούργημα του εμπόριο να δούμε τι θαύμα θα κάνει. Γι'αυτούς που έχουν πάρει βαθμό/μυήσεις και αισθάνονται περίεργα έχω να πω να πάνε σε ψυχίατρο γιατί είναι όλα μέσα στο μυαλό τους. Αφού κάθονται και διαβάζουν σκοταδιστικά άρθρα σαν κι αυτά μπορεί σε λίγο να αρχίσουν να αυτομαστιγώνονται για κάθαρση και συγχώρεση Κυρίου... Και για τον εξορκισμό που γράφεις πιο πάνω το παιδί δαιμονίστηκε επειδή η μητέρα ασχολιόταν με μαγεία; Άλλο και τούτο. Αλλος πίνει, άλλος μεθάει; Η παλιά καλή και δοκιμασμένη συνταγή της κερδοφόρας εκκλησίας και του μεσαιωνικών χρόνων! Μην ψάχνεις, μην αναπτύσεσαι, να φοβάσαι γιατί παντού παραμονεύει το κακόοοοοοο..... και θα φάει αυτούς που αγαπάς! Έλεος, ελάτε και λίγο στα σύγκαλα σας. Λες στους άλλους να ψάξουν αλλά πρέπει να κάνεις και εσύ την δική σου έρευνα. Η θρησκεία έχει τις ρίζες της στην μαγεία όσο απίστευτο κι αν φαίνεται. Ψάξε και θα το βρεις. Αρκεί να έχεις διευρυμένους ορίζοντες και να μην φοράς παρωπίδες, αλλά μάλλον έχω ευσεβείς πόθους... Μήπως το θαύμα δεν είναι κάτι μαγικό που φέρνει το καλό και μήπως οι αφορισμοί δεν είναι μαύρη μαγεία; ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ! Όταν έχεις ταξιδέψει μόνο με αμάξι δεν μπορείς να μας πεις τα υπέρ και τα κατά του αεροπλάνου. Τόσο απλά...

avatar

Αναφέρεται στο κατά Ματθαίον Ευαγγέλιο ότι όταν ο Χριστός έκανε τις θαυματουργικές του θεραπείες, οι Φαρισαίοι τον κατηγόρησαν πως βγάζει τα δαιμόνια με τη δύναμη άλλων δαιμόνων!.. Απάντησε λοιπόν ο Κύριος ότι αυτό είναι αδύνατο και συμβούλεψε τους ανθρώπους να κρίνουν το δεντρο απ' τον καρπό του. Αγαθά έργα, αγαθοί άνθρωποι. Απλά τα πράγματα. Δεν υπάρχει λόγος για τρομοκρατία. Ο Θεός μας ευλόγησε με αυτό που ονομάζουμε κοινή λογική και είναι συνήθως αρκετό για να κρίνει κάποιος. Και πέρα από το ρέικι, να φοβόμαστε και την ομοιοπαθητική; Και τα ανθοϊάματα; Μήπως να φοβηθούμε να κάτσουμε και κάτω απ'το δέντρο, θα μας κλέψει την ψυχή το ξωτικό που κατοικεί στην κουφάλα;; Στρεφόμαστε στο φυσικό κόσμο, έτσι όπως τον έπλασε ο Κύριος και ο σύγχρονος (δυτικός κυρίως) άνθρωπος τον καταστρέφει. Τι τρομαχτικό και αμαρτωλό έχει αυτό; Όταν η ψυχή έχει κίνητρο την Αγάπη και υπάρχει σεβασμός στην ελεύθερη βούληση, τότε όλα είναι σύμφωνα με το θέλημα του Κυρίου. Ευλογημένοι να είστε όλοι.

ΥΓ: Μη διώχνεται τον κόσμο μακριά απ'το Χριστό με το σκοταδισμό, είναι κρίμα.

avatar

Συγγνώμη, ο βελονισμός σταματάει την ανάπτυξη των νεύρων στο σημείο που μπήγεται η βελόνα? Μα καλά, 1.3 δισεκατομμύρια Κινέζοι, τόσο ηλίθιοι είναι? ;-)

pilgrim00

Πολλά πολλά χρόνια πριν, η Εκκλησία, έκαιγε στην πυρά κάποιους άμοιρους που έλεγαν οτι η Γη δεν είναι το κέντρο του Σύμπαντος. Πολλά πολλά χρόνια πριν επίσης, η ίδια Εκκλησία εκαιγε αμοιρες γυναίκες στην πυρά επειδή ηταν 'μαγισσες'. Η ίδια Εκκλησία επίσης, αιώνες ολόκληρους δολοφόνησε, εξαθλίωσε, βίασε, κύλησε στο αίμα λαούς ολόκληρους στο όνομα της Πίστης! (Αχ, που πήγε το 'αγάπησε τον άλλον σαν τον εαυτό σου?!)

Θα βγούνε βέβαια οι 'απο δω' και θα πουνε δεν τα καναμε εμεις αυτά, τα έκαναν οι 'απο κει' οι αιρετικοί! Ξεχνάνε βεβαια και οι 'απο δω' οτι πρωι-βραδυ αφοριζαν λόγιους, ανθρώπους του πνεύματος, επιστήμονες και Αναγέννηση τότε, και πόσα άλλα εγχώρια προοδευτικά μυαλά, ως εκπροσωπους του Σατανά!(βλέπε Θεόφιλος Καίρης).

Θα μας πουν επίσης την χιλιοπιπιλισμένη καραμέλα, 'μην επιτήθεστε στην Πίστη για τα λάθη που έκαναν καποιοι εκπροσωποι της'. Αν όμως πας να κριτικάρεις πχ τον Αρχιεπίσκοπο ή τον Πάπα, έχουν έτοιμη την άλλη χιλιοπιπιλισμένη καραμέλα, οτι 'επίθεση στο πρόσωπό τους, είναι επίθεση στην ίδια την Πίστη!' Οπότε παρε το αυγό και κουρευτο!

Οι εποχές αλλάξανε, η Εκκλησία έχασε (δόξα το Θεό!) την δύναμη που είχε κάποτε (δυστυχώς όχι όσο χρειάζεται!) και έρχονται σήμερα να συκοφαντίσουν και να δυσφυμίσουν, κάτι πολύ απλό και όμορφο, όπως το ρεικι, το οποίο στην ουσία είναι εφαρμογή στην πράξη αυτού που είπε και ο ίδιος ο Χριστός (που υποτίθεται τον λατρεύουν!)-ΑΓΑΠΗ.

Οπότε απλέ και αδαή λαέ, πρόσεξε μην παρασυρθείς από μιάσματα τύπου ρεικι. Πρόσεχε μην μάθεις την Αλήθεια, γιατί τότε εμείς δεν θα έχουμε λόγο ύπαρξης! Έλα σε μας που ξέρουμε την αλήθεια, που ξέρουμε το καλό σου (τρομάρα μας!) και μην δίνεις τον οβολό σου αλλού που θα εχεις αποτέλεσμα. Γιατί αν τον δώσεις αλλού, δεν θα περισσέψει και για μας! Γιατί είμαστε και ακριβοί ζωή να έχουμε! Αλλά όχι πάρα πολύ! Για τα βασικά μονάχα, να βαπτιστεις, να παντρευτείς και να σε θάψουμε, θέλεις ΄μολις' μερικές χιλιάδες ευρω!

Να υπενθυμίσω μόνο, οτι ένας τύπος κάποτε, ονόματι Ιησούς Χριστός, πέταγε τους εμπόρους με κλωτσιές από το ναό, και στους εκπροσώπους της τότε εκκλησίας, εξαπέλυε χείμαρρο βρισιών (ουαί τα λέγανε). Τα ίδια θα μπορούσε να εξαπολύσει και στους εκπροσώπους της τωρινης..

Αλλά ξέχασα! Γι αυτό σταυρώθηκε! Από την Εκκλησία της εποχής του!

avatar

ΚΑλημέρα!! Έύχομαι σε όλους τους ανθρώπους αυτής της Γής να έχουν έστω κι ένα δευτερόλεπτο συνειδητής επαφής με την "υποτιθέμενη" συμπαντική/ζωτική ενέργεια με την οποία ξεχειλίζει το σύμπαν μας!! Έύχομαι σε όσου δεν την εχουν αισθανθει(η την εχουν αισθανθει αλλα αδυνατουν να το δεχτουν) να δώσουν την θαυμασια ευκαιρία στον εαυτό τους μέσω απο διαλογισμό, ρεικι ή οτι τους ταιριάζει να ζήσουν αυτό που υπάρζει.

Ο Θεός δεν ειναι χριστιανός, μωαμεθανός ή ζαινιστής.Ήταν , είναι και θα είναι αυτό που πάντα ήταν ,ανεξάρτητα απο ονοματα που του δίνουν καποια διποδα πλάσματα σε εναν πλανητη ,σε μια σπειρα ενος γαλαξια.

Ας καλωσορισουμε την Ενοτητα μας

Ευχαριστωω

avatar

Το πρόβλημα μας δεν είναι το ΡΕΙΚΙ, αλλά η απογοήτευση που λαμβάνουμε από τους ανθρώπους που εκπροσωπούν την Ορθοδοξία, αυτοί που διαχειρίζονται τα χρήματα από τα κεράκια που ανάβουμε στο όνομα της πίστης μας !!! με σκοπό είτε να τα καταχραστούν είτε να διαμορφώσουν τις "χρυσές εκκλησίες" ή να μεταμορφώσουν τα μοναστήρια σε ξενοδοχεία πολυτελείας. Διαχειρίζονται περουσίες πιστών προς όφελος της προσωπικής τους εξουσίας, φυσικά δίνουν και μερικά ψίχουλα στους φτωχούς για να διατηρίσουν το πιστότητα. Η αγανάκτηση και η απογοήτευση του κόσμου τους έχει οδηγήσει στην ανάγκη να πιστέψουν σε ότι τους μιλάει για αγάπη γαλήνη αγγέλους κλπ Μη τα βάζετε με το ΡΕΙΚΙ ή οποιαδήποτε άλλη θρησκεία όταν εσείς όλοι οι εκπρόσωποι του Θεού μας την έχετε καταστέψει. Όσο αναφορά για το κόστος του ΡΕΙΚΙ ανα επίσκεψη όπως αναφέρεται που είναι 50 ευρώ το ίδιο ποσό έχω πληρώσει για αγιασμό στο σπίτι μου ή στο γραφείο μου. Τελικά τι είναι δέμονας ? φυσικά θα απαντήσετε ότι δεν είναι όλοι έτσι ! εσείς τι κανετε για αυτούς που είναι έτσι ? βοηθήστε επιτέλους πραγματικά τους πιστούς εξορκίζοντας αρχικά πολλούς από τους εκπροσώπους της χριστιανοσίνης, σταματίστε μόνο να κρίνεται και ενεργοποιηθήτε με σκοπό να προσφέρεται πραγματικά ειδικά τώρα που ο κόσμος το έχει πραγματικά ανάγκη !!!! γιατί διαφορετικά στο τέλος και εσάς σας βλέπω να ξεκινάτε ΡΕΙΚΙ....

avatar

Geia sas,

Ehw diavasei oles tis ebiries gia to reiki. egw pio palia m eihan kanei reiki k eniotha poli wraia. to perasmeno savato elava meros s ena seminario pou itan gia reiki alla den ixera ti akrivos itan. twra pou diavasa ola avta katalava oti einai mieisis . tromokratithika k pira til ton pnevmatiko m k tha paw gia exomologisi. iparhei kapoios tropos na stamatisw avto tin mieisi?

avatar

οι περισσοτεροι γραφοντες ειστε επιεικως απαρεδεκτα ανορθογραφοι ασχετου θεσης και επιθεσης(ειτε ιδεων ειτε χειρων..)καποιοι αλλοι ειστε απαραδεκτα αγγλοφιλοι γραφοντας σε αυτην την ανοητη διαλεκτο που κατακλυζει τα μυαλα των σημερινων ο Θεος να τους κανει Ελληνων.Οπως η κυρια απο πανω μου που τρομοκρατηθηκε ενω εκανε και ενοιωσε πολυ ωραια άλλα μετα πηρε τον πνευματικο να την καθαρισει κλπ με την εξομολογηση κλπ.ολα αυτα στα μισητα εγγλεζικης γραφης νεοελληνικα.ΑΙΣΧΟΣ.Και σεις ανθρωποι της εκκλησιας ειναι δυνατον να δεχεστε τετοιου ειδους σχολια??και ακομα τα αλλα σχολια που βγαζουν χολη και πικρα και κατηγορουν συνανθρωπους??ο Κυριος μας αυτο σας διδαξε??την συκοφαντια και την πειθω ομοια με αυτην των φαρισαιων??οποιος δεν ειναι μαζι μου ειναι εχθρος μου αυτο ειπε ο Ιησους??κατι σαν τον μπους δηλαδη??Ο Κυριος μας μας θελει λευτερους το φρονημα να εχουμε την επιλογη να κανουμε τα λαθη μας και να τα υπερασπισουμε και να μετανοησουμε συνειδητα αντρικια και παλικαρισια.οχι απο φοβο και απο δειλια.σαν τους παλιακους παπαδες που ευλογουσαν την κοτα για ψωμι για να χουν καθαρη την συνειδηση τους.αμ το αλλο που αναγνωσα και εφριξα καλε μου??αμα θελεις λεει ο εδω μελετητης(να σου πετυχει που λενε)να απαλαγεις απο τα δαιμονια που σου προκαλεσαν με τις μυησεις επικοινωνησε μαζι μου να μου πεις που εφτασες και γω θα σου πω τι θα κανεις!!!!!!!!τι λες ωρε μεγαλε μαγιστρε εσυ!!!που θα χρησιμοποιησεις την Αγια Χαρη εσυ ο ταπεινος...για να θεραπευσεις την απολολωτα προβατινα απο κει που πανικοβληθηκε μηπως με την μυηση της εχασε(ακουσον ακουσον)την Θεια Χαρις του βαπτισματος!!!θου Κυριε φυλακη το στοματι μου...με λιγα λογια το μυστηριο του βαπτισματος και η χαρη του ειναι εννοιες μεταφορικες,η μαλλον μετακλητες τις οποιες εννοιες αυτες ο πονηρος οποτε του καπνισει τις ακυρωνει,τοσο δυνατος ειναι δαυτος μπροστα στην Χαρη του Θεου??αυτος ο μιερος??και σεις λετε πως ναι ειναι δυνατον να συμβει τουτο....σεις λοιπον τσαρλαταναραιοι με τα καμωματα και τις ρησεις σας δινετε τροφη και χωρο στους αλλους τσαρλατανους που σας βρισκουν μποσκους και σας καμωνονται.ανθρωποι σαν και του λογου σας εκανανε κουμαντο σε τουτον εδω τον δυσμοιρο τοπο και τον αφελληνισανε με δεισιδαιμονιες και μαυρες πρακτικες.σεις δεν ειστε σωμα της εκκλησιας του Θεου γιατι ειστε γεματοι φοβο και χολη και απεξω λαμπεροι,σαν τους ταφους που απεξω ειναι ασβεστωμενοι και μεσα η βρωμια και τα σκουληκια τρωνε την σαρκα των νεκρων...σεις εμπορευεστε την Θεια Χαρις σεις και οι παπαδες αυτοι που χειροτεροι απ τον διαολο τρομοκρατουσαν και τρομοκρατουν τον αδαη κοσμακη με καταρες αφορισμους και λοιπες μαγγανιες..Ο ΙΗΣΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΓΑΠΗ.αυτη η αγαπη σε θεραπευει.αυτη η αγαπη ειναι το ΦΩΣ το ΑΛΗΘΙΝΟ.μαθετε να αγαπατε και να αγαπιεστε.δειτε μεσα σας να βρειτε το κακο.οι αλλοι ειναι ο καθρεπτης μας.και προσευχηθητε αληθινα με αγαπη ταπεινοτητα και σεβασμο,πρωτα στον εαυτο σας και μετα στον πλησιον.ας εχουμε ολοι την Θεια Χαρη του Κυριου μας και μετα της ενεργειας και της ευλογιας Του ας πορευομαστε εν ειρηνη αδελφοι.ΑΜΗΝ.

avatar

Πραγματικά είναι να απορεί κανείς για αυτά που λέγονται για τις ολιστικές μεθόδους θεραπείας, από ανθρώπους που δεν έχουν καμία μα καμία βιωματική εμπειρία, απλά περιγράφουν θεωρητικά το υλικό που έχουν συλλέξει για κάθε μέθοδο που υπάρχει και ιδιαίτερα για το ρέικι σε αυτό το σάιτ... γιατί άραγε όταν κάνει κάποιος θεραπεία ρέικι στον εαυτό του ή σε άλλον άνθρωπο που έχει ζητήσει βοήθεια... λέει νοητικά το πάτερ ημών αλλά και άλλες προσευχές στο Θεό?? ... και το αποτέλεσμα μια αγαλλίαση και αύξηση της αγάπης στον Ενα και μοναδικό Θεό μας... εγώ μπορώ και μιλώ και έχω γνώμη για το ρέικι λόγω βιωματικής εμπειρίας, κάτι που δεν μπορεί να αμφισβητηθεί από καμία θεωρητική προσέγγιση... το ρέικι δεν αναιρεί την Αλήθεια του Θεού ... ίσα ίσα την επαυξάνει και την εδραιώνει... άλλωστε είναι γνωστό το Ακτιστο Φως το οποίο δεν είναι τίποτε άλλο από συμπαντική ενέργεια που προυπήρχε πριν τη δημιουργία του κόσμου.... Δεν είναι τυχαίο φυσικά κάτι που είναι καινούριο και θεόσταλτο να πολεμάται από κάποιους ανθρώπους που νομίζουν ότι έχουν το θεωρητικό αλάθητο... άλλωστε το ίδιο συνέβαινε και στο μεσαίωνα όπου άνθρωποι τιμωρούνταν και βασανίζονταν από την εκκλησία διότι υποτίθεται ότι ήταν άθεοι!! Εύχομαι πραγματικά αγάπη στην καρδιά σε όλους τους ανθρώπους και ιδιαίτερα σε αυτούς που προσπαθούν να καταλάβουν τις ολιστικές θεραπείες με το μυαλό που είναι πεπερασμένο και όχι με την καρδιά!! Άλλωστε στη διδασκαλία του ο Ιησούς έλεγε να ανοίξουμε την καρδιά μας διάπλατα και να αγαπήσουμε τον εαυτό μας και όλους τους άλλους ανθρώπους!!! Καλή δύναμη

kenta

Πιστεύω πώς μετά από όλα αυτά τα σχόλια θα πρέπει λογικά να έχεις κάνει μια συνεδρία ρείκι!χαχα Τι να κάνουμε πάντα υπάρχουν άνθρωποι που αμφισβητούν,πορώνονται και φοράνε παρωπίδες.Ο αποκρυφισμός υπάρχει όντως αλλά όχι στο ρείκι αγαπητέ μου.Όλοι αυτοί που κυβερνούν σε παγκόσμια κλίμακα,οι λιγοστοί,αποκρυφιστές είναι,στα σκοτάδια!δεν διαλογίζονται για το φώς και την αγάπη ούτε προσφέρουν ευσπλαχνία!νομίζω πώς αυτό είναι ξεκάθαρο ανά τους αιώνες,πόλεμοι,βία,φόνοι κλπ.Ο καθένας έχει το αυτόβουλο να πιστεύει σε ότι θέλει.Είτε το ονομάζει,Θεό,Βούδα,Χριστό,Μωάμεθ.Ας μη ξεχνάμε πώς όλα κλίνουν σε ένα πράγμα:αγάπη.Η μέθοδος που μπορεί να χρησιμοποιήσει κανείς για να αποβάλει τα σκουπίδια που μας ταίζουν..και να φτάσει στην αγάπη για τον εαυτό αλλά και για τους άλλους είναι προσωπική επιλογή.Θές χριστιανισμό εσύ;Κανένα πρόβλημα.Κάνε την προσευχή σου και γώ θα κάνω τον διαλογισμό μου και το ρείκι μου!Έχεις δίκιο σε κάτι.Ότι υπάρχουν πολλοί που εκμεταλεύονται και τις συνεδρίες αλλά και τις μυήσεις για οικονομικό όφελος.Κανονικά θα έπρεπε να δίδεται δωρεάν.Ωστόσο ένας θεραπευτής-δάσκαλος ρείκι θα πρέπει να αμοίβεται με κάτι,γιατί σ'αυτό το κόσμο πρέπει κ αυτός να επιβιώσει.Όχι όμως αισχροκέρδια και σ'αυτό θα συμφωνήσω.Για αυτό κ υπάρχουν γνήσιοι θεραπευτές του ρείκι που όπως κ πολλοί άλλοι πνευματικοί δάσκαλοι και θεραπευτές πολλές φορές δεν παίρνουν χρήματα ή ότι μπορεί ο άλλος να δώσει,μόνο και μόνο για χάρην της συναλλαγής.Θα μπορούσαν να αντέξουν και οι παπάδες της εκκλησίας,ώς πνευματικοί χωρίς τον τεράτιο μισθό που εισπράττουν;Μμμ... Για όσους ενδεχομένως θα ανησυχήσουν περί δαιμονικών οντοτήτων κλπ,θα πώ πώς πιθανότατα έχουν πάρει το πρώτο βαθμό από άσχετο και δεύτερον,το ρείκι είναι εσσωτερικό..για να μπορεσεις να εξελιχθείς σαν ύπαρξη,θα πρέπει να αποβληθούν κατάλοιπα.Είναι δηλαδή φυσικό να περάσει κανείς κατάθλιψη ή στεναχώρια.Γιατί λαμβάνει φώς και ενέργεια που δύσκολα γειώνεται με ότι μας περιβάλλει σύν του ότι ζοριζόμαστε να αφήσουμε τους φόβους μας,τις ανασφάλειες μας για οτιδήποτε έχουμε βιώσει,όπως επίσης και ότι τρώμε,πίνουμε κ αναπνέουμε..διότι πονάει. Μου άρεσαν πολύ όσα έγραψες για το τι είναι ρέικι πλήν τα αρνητικά περί δαιμονικών οντοτήτων,χαχα,που δεν στέκουν..έχεις κάνει μια πολύ καλή αρθρογραφία.Θα σου συστηνα εαν δεν το έχεις κάνει ήδη από περιέργεια..χαχα..να το δοκιμάσεις το ρέικι!!!Μη φοβάσαι δεν θα σου κάνει κανένα κακό!χαχαχ εδώ θάμαστε για να μας το πείς!Ωστόσο αν το κάνεις προκατελλειμένος πιθανότατα οι φόβοι σου να πραγματοποιηθούν,διότι εμείς φτιάχνουμε την πραγματικότητα μας με ότι σκεφτόμαστε και αισθανόμαστε. Εύχομαι πνευματική εξέλιξη σε σένα και αγάπη!!!

avatar

Οι εποχές είναι πονηρές, οι πειρασμοί πάρα πολλοί και όλοι οι άνθρωποι ψάχνουμε απεγνωσμένα διέξοδο. Η λύση στα προβλήματά μας όμως δεν βρίσκεται στο ρέικι και στις εναλλακτικές θεραπείες, αλλά στην επιστροφή στον Αληθινό Θεό.

Όσοι έχουν ασχοληθεί με ρέικι και λοιπές πρακτικές λόγω άγνοιας ή/και περιέργειας και είχαν κάποια μεταφυσική εμπειρία από αυτήν τους την ενασχόληση, αν μη τι άλλο γνωρίζουν πλέον πολύ καλά ότι ο αόρατος πνευματικός κόσμος ΥΠΑΡΧΕΙ, είναι ΑΛΗΘΙΝΟΣ, δεν είναι παραμύθι!

Υπάρχουν όμως πνεύματα αγιασμένα, υπάρχουν και πνεύματα ακάθαρτα, που κάποτε, πριν την πτώση τους, ήταν αγιασμένα και παρουσιάζονταν ενώπιον του Θεού κι αυτά...

Αυτά τα ακάθαρτα πνεύματα γνωρίζουν λοιπόν πολύ καλά πως να παρουσιάζονται ως άγγελοι φωτός, παραπλανώντας και ξεγελώντας τους ανθρώπους.

Είναι νομοτελειακά βέβαιο ότι όταν αυτά τα πνεύματα δέσουν τον άνθρωπο χειροπόδαρα, τότε πετούν το φωτεινό προσωπείο και αποκαλύπτουν την πραγματική, δυσώδη τους φύση.

Ο βαθμός μύησης στον οποίο (νομίζει ότι) έχει ανέλθει ο επίδοξος "θεραπευτής", στην ουσία είναι ο βαθμός της εξαπάτησης και του δεσίματος που έχει υποστεί από τα εν λόγω ακάθαρτα πνεύματα.

Δεν αμφισβητείται η δυνατότητα βιώματος υπερφυσικών εμπειριών. Ο πνευματικός κόσμος υπάρχει, χωρίς καμία αμφιβολία. Το θέμα είναι ποιά είναι η προέλευση αυτών των εμπειριών...

Σε όποιο βαθμό "μύησης" κι αν (νομίζει ότι) βρίσκεται κάποιος άνθρωπος, ο Κύριος Ιησούς Χριστός μπορεί να τον συγχωρέσει και να τον σώσει, λύνοντας τα δεσμά με ένα νεύμα Του.

Κανένας άνθρωπος δεν είναι καταδικασμένος, εκτός αν ο ίδιος θέλει να καταδικάσει τον εαυτό του...

Για όλους υπάρχει σωτηρία, αρκεί να το ζητήσουν από το Σωτήρα Χριστό με αγάπη. "Ζήτα και θα λάβεις" μας είπε ο Κύριος.

Τόσο απλό είναι!

Το μόνο που χρειάζεται είναι μια απλή προσευχούλα με καλή προαίρεση από καθαρή καρδιά: "Κύριε Ιησού Χριστέ, Υιέ του Θεού ελέησόν με τον αμαρτωλό/την αμαρτωλή".

Αδέλφια, δεν χρειάζεται κανένας πανικός!

Προσευχή, μετάνοια (προσέλευση στο μυστήριο της ιεράς εξομολογήσεως για να κοπούν τα δικαιώματα του εχθρού) και Θεία Κοινωνία.

Ναι, είναι τόσο απλό όσο ακούγεται!

Δόξα τω Θεώ!

Τόσο μεγάλη είναι η ευσπλαχνία, η αγάπη και το έλεος του Θεού προς εμάς τους ανάξιους, που μας επιτρέπει ο Θεός ο Ύψιστος να κοινωνήσουμε κατευθείαν μαζί του, κατευθείαν με την Πηγή της Ζωής, καθιστώντας το λιγότερο άσκοπη την ενασχόλησή μας με οποιαδήποτε "πνεύματα-οδηγούς" που δήθεν παίζουν τον ρόλο του "μεσάζοντα".

Είναι σαν να έχει ο πατέρας μας μια αστείρευτη πηγή καθάριου, κρυστάλλινου νερού, κι εμείς ενώ διψάμε, δεν πλησιάζουμε να πιούμε κατευθείαν από την πηγή, αλλά ζητάμε από αγνώστους να πάνε να κλέψουν μια σταγόνα νερό από την πηγή του πατέρα μας και να μας φέρουν να βρέξουμε τα χείλη μας.

Το αποτέλεσμα είναι ότι ακόμα κι αυτήν την σταγόνα μας την φέρνουν οι γνωστοί-άγνωστοι κλέφτες βρώμικη και μολυσμένη (αν μας την φέρουν δηλαδή), και πολλές φορές μετά από την παραχώρηση πλείστων ανταλλαγμάτων εκ μέρους μας...

Μα γιατί να το κάνουμε αυτό;;;

Γιατί να μην πάμε κατευθείαν στην πηγή του πατέρα μας με το γάργαρο νερό, να πιούμε όσο θέλουμε και να ξεδιψάσουμε; Και μάλιστα όχι σαν κλέφτες, αλλά ως παιδιά του Ουράνιου Πατρός μας, την στιγμή που ο ίδιος μας καλεί κοντά Του;

Η λύση σε όλα τα προβλήματα του ανθρώπου βρίσκεται στον Θεό. Ο Κύριος Ιησούς Χριστός είναι ο μόνος ιατρός των ψυχών και των σωμάτων ημών.

Ο Ζωντανός Θεός, ο Αληθινός Θεός, ο Κύριος ημών Ιησούς Χριστός, ο Δημιουργός του Σύμπαντος Κόσμου, ο Κύριος ο Παντοκράτωρ, είναι Αγάπη και μόνο Αγάπη.

Ο Θεός μας βρίσκεται πάντα κάπου εκεί κοντά μας, αφού είναι "ο πανταχού παρών και τα πάντα πληρών". Βρίσκεται εκεί κοντά και περιμένει καρτερικά την επιστροφή μας κοντά Του. Αρκεί εμείς να μετανοήσουμε ειλικρινά και να Του απλώσουμε τα χέρια.

Και τότε είναι σίγουρο, ότι ως στοργικός πατέρας θα μας θεραπεύσει όλες μας τις πληγές ΔΩΡΕΑΝ, χωρίς χρήματα, και θα μας αναπαύσει στην Θεϊκή Του αγκαλιά, μην αφήνοντας να μας πειράξει ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ...

Ο Θεός να μας ευλογεί, να μας προστατεύει και να δίνει σε όλους μας υγεία, δύναμη και φώτιση.

Με ταπείνωση και αγάπη Χριστού,

Ένας δούλος Κυρίου

avatar

Οι εποχές είναι πονηρές, οι πειρασμοί πάρα πολλοί και όλοι οι άνθρωποι ψάχνουμε απεγνωσμένα διέξοδο. Η λύση στα προβλήματά μας όμως δεν βρίσκεται στο ρέικι και στις δήθεν "εναλλακτικές θεραπείες", αλλά στην επιστροφή στον Αληθινό Θεό.

Όσοι έχουν ασχοληθεί με ρέικι και λοιπές πρακτικές λόγω άγνοιας ή/και περιέργειας και είχαν κάποια μεταφυσική εμπειρία από αυτήν τους την ενασχόληση, αν μη τι άλλο γνωρίζουν πλέον πολύ καλά ότι ο αόρατος πνευματικός κόσμος ΥΠΑΡΧΕΙ, είναι ΑΛΗΘΙΝΟΣ, δεν είναι παραμύθι!

Υπάρχουν όμως πνεύματα αγιασμένα, υπάρχουν και πνεύματα ακάθαρτα, που κάποτε, πριν την πτώση τους, ήταν αγιασμένα και παρουσιάζονταν ενώπιον του Θεού κι αυτά...

Αυτά τα ακάθαρτα πνεύματα γνωρίζουν λοιπόν πολύ καλά πως να παρουσιάζονται ως άγγελοι φωτός, παραπλανώντας και ξεγελώντας τους ανθρώπους.

Είναι νομοτελειακά βέβαιο ότι όταν αυτά τα πνεύματα δέσουν τον άνθρωπο χειροπόδαρα, τότε πετούν το φωτεινό προσωπείο και αποκαλύπτουν την πραγματική, δυσώδη τους φύση.

Ο βαθμός μύησης στον οποίο (νομίζει ότι) έχει ανέλθει ο επίδοξος "θεραπευτής", στην ουσία είναι ο βαθμός της εξαπάτησης και του δεσίματος που έχει υποστεί από τα εν λόγω ακάθαρτα πνεύματα.

Δεν αμφισβητείται η δυνατότητα βιώματος υπερφυσικών εμπειριών. Ο πνευματικός κόσμος υπάρχει, χωρίς καμία αμφιβολία. Το θέμα είναι ποιά είναι η προέλευση αυτών των εμπειριών...

Σε όποιο βαθμό "μύησης" κι αν (νομίζει ότι) βρίσκεται κάποιος άνθρωπος, ο Κύριος Ιησούς Χριστός μπορεί να τον συγχωρέσει και να τον σώσει, λύνοντας τα δεσμά με ένα νεύμα Του. Κανένας άνθρωπος δεν είναι καταδικασμένος, εκτός αν ο ίδιος θέλει να καταδικάσει τον εαυτό του... Για όλους υπάρχει σωτηρία, αρκεί να το ζητήσουν από το Σωτήρα Χριστό με αγάπη. "Ζήτα και θα λάβεις" μας είπε ο Κύριος. Τόσο απλό είναι!

Το μόνο που χρειάζεται είναι μια απλή προσευχούλα με καλή προαίρεση από καθαρή καρδιά: "Κύριε Ιησού Χριστέ, Υιέ του Θεού ελέησόν με τον αμαρτωλό/την αμαρτωλή".

Αδέλφια, δεν χρειάζεται κανένας πανικός!

Προσευχή, μετάνοια (προσέλευση στο μυστήριο της ιεράς εξομολογήσεως για να κοπούν τα δικαιώματα του εχθρού) και Θεία Κοινωνία.

Ναι, είναι τόσο απλό όσο ακούγεται!

Δόξα τω Θεώ!

Τόσο μεγάλη είναι η ευσπλαχνία, η αγάπη και το έλεος του Θεού προς εμάς τους ανάξιους, που μας επιτρέπει ο Θεός ο Ύψιστος να κοινωνήσουμε κατευθείαν μαζί του, κατευθείαν με την Πηγή της Ζωής, καθιστώντας το λιγότερο άσκοπη την ενασχόλησή μας με οποιαδήποτε "πνεύματα-οδηγούς" που δήθεν παίζουν τον ρόλο του "μεσάζοντα".

Είναι σαν να έχει ο πατέρας μας μια αστείρευτη πηγή καθάριου, κρυστάλλινου νερού, κι εμείς ενώ διψάμε, δεν πλησιάζουμε να πιούμε κατευθείαν από την πηγή, αλλά ζητάμε από αγνώστους να πάνε να κλέψουν μια σταγόνα νερό από την πηγή του πατέρα μας και να μας φέρουν να βρέξουμε τα χείλη μας.

Το αποτέλεσμα είναι ότι ακόμα κι αυτήν την σταγόνα μας την φέρνουν οι γνωστοί-άγνωστοι κλέφτες βρώμικη και μολυσμένη (αν μας την φέρουν δηλαδή), και πολλές φορές μετά από την παραχώρηση πλείστων ανταλλαγμάτων εκ μέρους μας...

Μα γιατί να το κάνουμε αυτό;;;

Γιατί να μην πάμε κατευθείαν στην πηγή του πατέρα μας με το γάργαρο νερό, να πιούμε όσο θέλουμε και να ξεδιψάσουμε; Και μάλιστα όχι σαν κλέφτες, αλλά ως παιδιά του Ουράνιου Πατρός μας, την στιγμή που ο ίδιος μας καλεί κοντά Του;

Η λύση σε όλα τα προβλήματα του ανθρώπου βρίσκεται στον Θεό. Ο Κύριος Ιησούς Χριστός είναι ο μόνος ιατρός των ψυχών και των σωμάτων ημών.

Ο Ζωντανός Θεός, ο Αληθινός Θεός, ο Κύριος ημών Ιησούς Χριστός, ο Δημιουργός του Σύμπαντος Κόσμου, ο Κύριος ο Παντοκράτωρ, είναι Αγάπη και μόνο Αγάπη.

Ο Θεός μας βρίσκεται πάντα κάπου εκεί κοντά μας, αφού είναι "ο πανταχού παρών και τα πάντα πληρών". Βρίσκεται εκεί κοντά και περιμένει καρτερικά την επιστροφή μας κοντά Του. Αρκεί εμείς να μετανοήσουμε ειλικρινά και να Του απλώσουμε τα χέρια.

Και τότε είναι σίγουρο, ότι ως στοργικός πατέρας θα μας θεραπεύσει όλες μας τις πληγές ΔΩΡΕΑΝ, χωρίς χρήματα, και θα μας αναπαύσει στην Θεϊκή Του αγκαλιά, μην αφήνοντας να μας πειράξει ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ...

Ο Θεός να μας ευλογεί, να μας προστατεύει και να δίνει σε όλους μας υγεία, δύναμη και φώτιση.

Με ταπείνωση και αγάπη Χριστού,

Ένας δούλος Κυρίου

avatar

Μιλάνε όλοι για το Θεό χωρίς να υπάρχει στην καρδιά τους... Όλοι αυτοι οι καλοί Χριστιανοί που κατά τ' άλλα έχουν οδηγό στη ζωή τους τα λόγια του Θεού και το βροντοφωνάζουν...Όλοι αυτοί οι δήθεν καλοί και σωστοί άνθρωποι που κατηγορούν άλλους ανθρώπους για τις ανήθικες πράξεις τους αλλά τελικά το πρόβλημα τους ήταν οτι αυτοι ποτέ δεν είχαν το θάρρος και τη δύναμη να τα ζήσουν και πόσο θα το ήθελαν...Εκμεταλλευόμενοι το λόγο του Θεού μπορούν να δικαιολογήσουν την άδεια τους ζωή και ψυχή...Τρώνε κρέας μη σεβόμενοι τη ζωή (γι αυτούς έχει λιγότερη αξία η ζωή ενός ζώου), πάνε στην εκκλησία και κουτσομπολευουν ποιος έχει σχέση με ποιά και πως τολμάει κάποια γυναίκα να κάτσει σταυροπόδι μες στην εκκλησία, πεινάει ο γειτονάς τους κι όμως ποτέ δεν τον κάλεσαν να φάει στο σπίτι τους γιατί αυτος δεν είναι της κλίκας τους, ρίχνουν φόλες στα αδέσποτα αλλά κατά τ' άλλα ακολουθούν πιστά το λόγο του Θεού...ΠΟΣΗ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΠΙΑ....δεν ξερω αν το ρεικι ειναι κατι αληθινο αλλα θέλω να ρωτησω ολους αυτους τους καλους Χριστιανους, οταν αφηνετε τον οβολων σας στο παγκαρι της καθε εκκλησιας παιρνετε αποδειξη ή το κανετε μονο για να εξιλεωθειτε για την κακια της ψυχης σας???

avatar

Stathis V !!!

Διαβαζοντας τα περισοτερα σχολια Καταλαβα οτι Η Επικληση Στων Αγνωστο Ψ Ειναι Επικληση σε οτι υπαρχει γυρω μας!! Και επιδει τα παντα γυρω μας εχουν πρωτεριματα και ελλατωματα θετικης Ενεργειας(Θελεις δαιμονες, θελεις ρεικι,θελεις ενεργεια απο καποιο σημειο και περα σε καθοδηγουν!) Δυστυχως Καποιοι Δεν θελουν να καταλαβουν Οτι ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΑΣ (ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΗΣΤΟς)ΔΕΝ ΚΑΘΟΔΗΓΗ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ!!! Τους διχνει το ΔΡΟΜΟ!!! ΜΕ ΛΟΓΙΑ φυσικα και παντα με την δικη τους πρωτοβουλια! ΕΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΩΝ ΠΕΡΠΑΤΑΜΕ... ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΥΤΟΒΟΥΛΑ ΟΝΤΑ! ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΔΥΝΑΜΕΙΣ! ΑΦΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ! Η ΜΕΓΑΛΟΣΗΝΗ ΟΜΩΣ του πατερα στο παιδι ειναι να το αφηνει ελευθερο στης επιλογες του! Και οχι καθοδηγουμενο! ΜΕΡΙΚΟΙ ΜΕΝΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ ΑΛΛΟΙ ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΝ ΓΡΗΓΟΡΑ Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΙΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ! Καποιοι δεν την βρησκουν ποτε! καποιοι δεν την χανουν απο τα ματια τους! οι περισοτεροι την εχασαν και οταν την βρηκαν,λυτρωθικαν! KAI OΜΩΣ ΗΤΑΝ ΕΚΕΙ!! ΚΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ! Ο ΥΨΙΣΤΟΣ ΠΑΝΤΑ ΜΑς ΕΔΙΧΝΕ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΗς ΑΓΑΠΗΣ ΚΑΙ ΤΗς ΜΕΤΑΝΟΙΑς! ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΤΩΝ ΛΗΔΩΡΟΥΣΑΝ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΤΩΝ ΑΓΑΠΟΥΣΑΝ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟΥΣ ΑΓΑΠΑΕΙ!

Το σχόλιο σας

Αποστολή ως ανώνυμος - ή -

XHTML: Μπορείτε να χρησιμοποιείσετε τα tags: <a href= title=> <abbr title=> <acronym title=> <b> <blockquote cite=> <code> <em> <i> <strike> <strong>


Thessaloniki Blogs


MusicPlaylistRingtones
Create a MySpace Music Playlist at MixPod.com